Runnin kylpylä vs lomakoti haapalahti!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pitäisi päättää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pitäisi päättää

Vieras
Meille myönnettiin tuettu loma. No itse asiassa kaksi joten nyt pitäis päättää kumpaa menee jotta toisen peruu ja joku muu sen saa. Ja paikat mihin pääsis on runnin kylpylä ja lomakoti haapalahti joten vinkkejä teitä ketkä niissä on käyny otetaan vastaan. Lapsen iäit on 8v 6v ja 4v eli heillä olisi hyvä olla siellä tekemistä. Esitteistä ei saa oikein kunnolla mitään irti että minkälaisia paikkoja ne on. Suuri miinus puoli oli haapalahdella se että huoneessa ei ollut edes telkkaria. Lapset kun menee laittamaan nukkumaan niin ite pitää vaan pyöritellä peukaloita, itse kun ei kuitenkan osaa mennä samaan aikaa nukkumaan kuin lapset.

Runnin "kylpylä" ei ole mikään Edeniin verrattava, mutta ihan kiva paikka. Siellä on myös lapsille "seikkailumetsä", jossa on kaikenlaisia kiipeilyjuttuja yms. Kaikenlaisia hoitoja voi ottaa, pelata minigolfia, meloa yms. Kotisivuilta näet paremmin (googleta).

Yritin katsoa runnin kotisivuilta että minkälainen se paikka on mutta ei oikein saanut selville sitä että onko se pienten lasten kanssa hyvä paikka. Eihän siellä tarvii kyllä koko ajan olla paikan päällä mutta olisi kuitenkin mukavaa jos siellä olisi lapsille tekemistä. lomakoti haapalahti näytti kauniilta paikalta ja aika rauhalliselta. Mutta edelleenkin on miinus puoli se että joutuu yksin istumaan ja vaan olemaan kun lapset laittaa nukkumaan, ei voi edes telkkaria katsoa. Ja kun olen yh ei ole edes toista aikuista seurana.

Kyllä Runnille kannattaa tulla, onhan siellä uintimahdollisuudet, voi käydä lasten kanssa kiipeilemässä seikkailumetsässä (joka tosin on vähän ränsistyneen näköinen näin keväisin), katsomassa puusulkukanavaa ja Neulatammen patoa. Iisalmen keskustaan matkaa vain 25km, bussit kulkee, voi käydä kaupungilla, Kulttuurikeskuksella on esim. lapsia kiinnostava ilmainen luontomuseo yms.
Ala Carte lista Runnin kylpylällä on satumainen, eikä seisovan pöydän antimetkaan huonot ole yleensä, monesti käydään sunnuntailounaalla. Kyllä minä Runnilla ainakin viihdyn:)

Eikös se Haapalahti ole lähellä Joensuuta? Siellä on paremmat shoppailumahdollisuudet kuin Iisalmessa.
Jos huoneessa ei ole tv:tä, ota mukaan joku hyvä kirja, käsityö tai vaikka kasvojen/jalkojenhoitotuotteita. Teet vaikka joku ilta kasvohoidon ja toisena iltana ovat vuorossa jalat.