Runsas valkovuoto mahdollinen merkki raskaudesta?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Terhi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Terhi

Vieras
Olen kuullut joskus juttuja, että jos kuukautiset ovat jääneet pois ja runsasta valkovuotoa, voi olla raskaana, onko tässsä siis mitään perää? Jos on, niin voiko olla niin et parina päivänä esim. runsasta ja sit viikkoon ei mitää, mut sit taas, tarkoittaako mahdollista raskautta? Itsellä nyt 2kk sitten ollut menkat, ja testin tein, oli nega. Ajattelin vielä odotella parisen viikkoa ja jos ei menkkoja kuulu niin uuden testin teen.
 
just just.... Kun mulla on yksi lapsi. syntyi kesäkuussa. menkat alkoivat syksyllä. ja olivat säännölliset, ja nyt ei kuulu ei näy. ja kun ei oo miehen kaa käytetty ehkäsyä, muuta ku keskeytettyä niin en tajua kyl.. oireita ei oo muuta ku toi valkovuoto. ei mul ekassakaan raskaudessa ollut mitään oireita... voiks testi näyttää negaa vaik ois positiivinen? kyselen ihan ku joku tuleva teiniäiti, LOL=D
 

Yhteistyössä