T
Terhi
Vieras
Olen kuullut joskus juttuja, että jos kuukautiset ovat jääneet pois ja runsasta valkovuotoa, voi olla raskaana, onko tässsä siis mitään perää? Jos on, niin voiko olla niin et parina päivänä esim. runsasta ja sit viikkoon ei mitää, mut sit taas, tarkoittaako mahdollista raskautta? Itsellä nyt 2kk sitten ollut menkat, ja testin tein, oli nega. Ajattelin vielä odotella parisen viikkoa ja jos ei menkkoja kuulu niin uuden testin teen.