Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja spekuloija:oon miettiny et se on Henry... eiks wakefieldillä ole lapsi, Henry on sen poika?
Alkuperäinen kirjoittaja pahis:tiedän miten käy, näin ulkomailla. mitä kaikkea tahdotte tietää?
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Onko Abbykin sen lapsi?Miksei se sitten ole niin hullu kun Henry??
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Alkuperäinen kirjoittaja pahis:tiedän miten käy, näin ulkomailla. mitä kaikkea tahdotte tietää?
Mä ainakin KAIKEN B)
Alkuperäinen kirjoittaja marmatus:Kääk! Mä en haluis tietää, mutten malta olla lukematta jos joku täällä asioita paljastaa. Sen tiesin että Henry on murhaaja, yhdessä isänsä kanssa.
Alkuperäinen kirjoittaja pahis:missä kohtaa Suomessa mennään?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja pahis:missä kohtaa Suomessa mennään?
Toissa jaksossa Abbyn isä kuoli ja Wakefield tuli esiin. Viimeksi Wakefield siepasi Clairen ja sen Cal sai sen vapaaks ja sit W tappo sen pojan ja Claire tappoi itsensä hyppäämällä sillalta Calin perään. Kun jakso loppu nii annettiin semmone kuva et Jimmy olis osallinen murhiin.