Ruoditteko mun kaa vähän ihmissuhde kiemuroita

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lepakko111
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Lepakko111

Vieras
Tilanne siis se, että olin aikanaan kiinnostunut eräästä naisesta. Viestittelimme yli vuoden ajan, mutta sen pidemmälle homma ei edennyt syystä tai toisesta. Kasvokkain emme uskaltautuneet koskaan tuolloin moikkaa kummempaa puhumaan. Juttumme/viestittelymme alkoi minun aloitteestani, kun kerroin hänelle suoraan olevani kiinnostunut hänestä. Viestejä kuitenkin vaihdeltiin pitkälle päälle vuoden, kunnes minusta tuntui etten minä kiinnostanut häntä, koska emme koskaan treffaileet kasvokkain (mutta miksi sitten hän viestitteli mun kans vuoden yli?!?) no sitten kävi niin, että tapasin toisen ja aloin seurustella ja pääsin hänestä ns yli. Nyt sitten törmäsimme taannoin kaupassa ja yllätys yllätys hän tuli juttelemaan kasvokkain, mitä ei siis ikinä ennen ollut tapahtunut. Jutteli tovin niitä näitä ja sano jutellessamme tyyliin näin; näin ku menit ohi tosta ja aattelin tulla hakee evästä. Vaikka rakastan kumppaniani, on nyt mielessäni pyörinyt tapaamisestamme asti tämä toinen. Miks hän tuli nyt juttelemaan kun ei sitä tehnyt silloinkaan kun olin vielä vapailla markkinoilla? Vai uskalsiko hän tulla juttelee nyt, koska riskinä ei enää ollut että olisin häntä iskenyt? Tulen hulluksi, kun en yhtään tajua missä mennään noin niin kun hänen puoleltaan. Onko hän tajunnut mitä menetti ja koittaa nyt paikkailla vai oliko kyse vaan kaverillisesta juttelusta vai mitä tuosta nyt pitäs ajatella? Tuun hulluksi kun yksin monta päivää pyöritelly päässäni näitä asioita. Onko tää asia nyt jääny junnaa mun päähän vaan siks, etten koskaan häntä saanut? Ja lisäyksenä vielä, että vaikka teinimeiningiltä kuulostaa, ihan aikuisia ihmisiä ollaan. Auttakaa pliis arvon palstalaiset ja kertokaa oma näkemyksenne asiaan jos edes saitte tästä sekavasta sepostuksesta mitään tolkkua :D

Ehdotitko silloin alkuaikoina treffejä?

No hän sano aikanaan et tuu moikkaa mua töihin ja kerran oisin mennyt, mutta jotenkin se tilanne meni ihan plörinäksi ettei koskaan sitten moikkailtukaan ja se siitä sitten.

Niin pitäs, mutta silti kummittelee takaraivossa, enkä tiedä itsekään miksi, koska kuitenkin rakastan nykyistäni kaikesta sydämestäni, mutta ehkä kaipaisin jonkinlaista selitystä tilanteelle, miks hän on toiminut miten on.

Vaivaa sua, koska et päässyt "kokeilemaan". Jos olet tyytyväinen ja rakastat puolisoasi, unohdat tän toisen, kyllä se ajan kanssa onnistuu. Teillä oli jo oma mahdollisuus, mutta ette sitä käyttäneet. Käytä nyt tämä mahdollisuus nykyisen kanssa. Eli aika parantaa!

Yhteistyössä