Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:Mä teen huomenna sweet&sour kanaa ja nuudeleita ja mureketta jossa on keitettyjä munia sisällä, ite en tohon murekkeeseen koske :x mutta mies ja poika tykkää =)
Alkuperäinen kirjoittaja CarnevalGirl:Tuplana..
Alkuperäinen kirjoittaja Tyssy:Alkuperäinen kirjoittaja Miä:Mä teen huomenna sweet&sour kanaa ja nuudeleita ja mureketta jossa on keitettyjä munia sisällä, ite en tohon murekkeeseen koske :x mutta mies ja poika tykkää =)
Noi munat vois olla aika jänniä tuolla murekkeessa. =) Nekö vain keitetään ja kuoritaan ja laitetaan murekkeen sisään?
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:Alkuperäinen kirjoittaja Tyssy:Alkuperäinen kirjoittaja Miä:Mä teen huomenna sweet&sour kanaa ja nuudeleita ja mureketta jossa on keitettyjä munia sisällä, ite en tohon murekkeeseen koske :x mutta mies ja poika tykkää =)
Noi munat vois olla aika jänniä tuolla murekkeessa. =) Nekö vain keitetään ja kuoritaan ja laitetaan murekkeen sisään?
Meillä se uppoo tosi hyvinIhan vaan keität joo ja onhan ne hyvä kuoriakkin
Kerran laitoin kuorineen mutta tajusin sen onneks ennen kun se mureke meni uuniin
![]()