Ruoka ei maistu raskaana

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Musta on outoa kun aiempien raskauksien kohdalla olen surutta voinut syödä suklaakakut ja sipsit, kebabit ja kaiken muunkin mitä nyt mieli teki ja kaapista löytyi. Nyt eka kolmannes takana ja mulle ei vaan toi ruoka maistu. Melkein joutuu pakottamaan ittesä syömään, sillä jos ei syö niin tulee huono olo. Mut kaikki ylimääränen saa todellakin ola kaapissa.

Mä pystyn syömään normiruokia ja kaikkee suolasta mut makeat ei oikein uppoa. Nyt rv20 menossa. Mut tää on tuttua ekan raskauden ajalta kun sillonkaan ei herkut oikein maistunut. Iltaisin ei myöskään tunne nälkää. Usein huomaan että voin syödä viimeisen kerran joskus 4 aikaan ja seuraavan kerran aamulla. Esikoisen aikaan söin jatkuvasti ja nälkä oli loputon. Nyt paino on edelleen miinuksella kilon pari, mikä sinänsä ei kyllä ole huono asia.

Eihän sipsit ja suolaset sapuskat mitään normiruokaa ole! Katsopa onko sun suolassda tai muussa jauhemaisessa sapuskassa syanidia, se on paakkuuntumisenestoainetta:
http://docs.google.com/gview?a=v&q=cache:vKGprq-p7v4J:www.isvet.fi/PDF/59310%2520%255BFIN%255D.PDF+kaliumferrosyanidi&hl=fi&gl=fi

Ei ole tutkittu, aihauttaako haittaa, sanoo se :-(