Ruoka g

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Höbänä:
purkkihernaria :/

Sama täällä. Nakeilla jatkettua hernekeittoa, sinappia ja loraus kermaa. Vinot pinot näkkäriä, tuoretta kurkkua ja edamia.

Minulle juustoinen kasviskeitto, vauvalle kasviskeiton kasviksia ilman juustoa, äidinmaitoon mössättynä.

Haaveilen illaksi köyhiä ritareita. Ja koska yksi leipäpussin loppu oli unohtunut kaappiin, niin varmaan teenkin sellaisia.

Alkuperäinen kirjoittaja Piika-äiti:

Sama täällä. Nakeilla jatkettua hernekeittoa, sinappia ja loraus kermaa. Vinot pinot näkkäriä, tuoretta kurkkua ja edamia.

Minulle juustoinen kasviskeitto, vauvalle kasviskeiton kasviksia ilman juustoa, äidinmaitoon mössättynä.

Haaveilen illaksi köyhiä ritareita. Ja koska yksi leipäpussin loppu oli unohtunut kaappiin, niin varmaan teenkin sellaisia.

Nakeilla jatkettua hernekeittoa? Onko se ihan "syötävää" vois noille muksuille joskus kokeilla. En oo koskaan kuulutkaan että nakkeja hernekeittoon. Kaikkea sitä oppii kun vanhaksi elää;)

Alkuperäinen kirjoittaja Piika-äiti:

mä laitan reilusti maustettua jauhelihaa ja sipulia.. ja joskus laitan omaan annokseeni sinappia :p

Yhteistyössä