Ruokaa netistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kaiutin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kaiutin

Aktiivinen jäsen
20.12.2009
3 240
1
36
Tilaako kukaan netttikaupasta päivittäisruokatarvkkeita? kertokaahan käytännöstä: Mistä tilaatte, miten hoituu toimitus, minkälaiset ovat valikoimat ja mitä tulee maksamaan perinteiseen kauppareissuun verrattuna. ja tietysti mysö, missä kaupungissa asutte... uskoakseni missää Pihtiputaalla tai Kyyjärvellä ei ole kovin toimivaa nettitoimitusta... Ei millään pahalla jos asutte ko. pitäjissä.

Tilaako kukaan netttikaupasta päivittäisruokatarvkkeita? kertokaahan käytännöstä: Mistä tilaatte, miten hoituu toimitus, minkälaiset ovat valikoimat ja mitä tulee maksamaan perinteiseen kauppareissuun verrattuna. ja tietysti mysö, missä kaupungissa asutte... uskoakseni missää Pihtiputaalla tai Kyyjärvellä ei ole kovin toimivaa nettitoimitusta... Ei millään pahalla jos asutte ko. pitäjissä.

sulle juuri nuo paikat tuli mieleen..mukavia paikkoja molemmat! :D Itse asiaan vastatakseni, en ole tilannut..tuskin koskaan tarvii tilatakkaan, kaupat ihan niin lähellä kuin vain voi olla. :) Toki tuo on tosi kätevä keksintö!

Juu, mä kiinnostuin kun nelosen uutisissa tuli tässä alkuviikolla (muistaakseni?), että nettikaupan osuus ruokaostoksista on Suomessa nykyään vain 1%, mutta on odotettavissa että johokin vuoteen mennessää se olisi jotakin paljon enemmän jne. Ja sitten siinä listattiin, että mitkä olivat ne yleisimmät nettikauppaosoitteet, mutta olin keittiössä ja vain kuuntelin, ja juoksin sitten olkkarin puolelle katsomaan, mutta ne just hävis ruudusta. Jäin vain pohtimaan, että kuinkahan kalliiksi se tulisi. Jos vaikka esim. kerran kahdessa kuukaudessa tilaisi kotiin pesuaineet, kuivaruuat, vessapaperit jne. pakastimeen leivät ja muut vastaavat, ja sitten vaan itse kävisi hakemassa kaupasta tuoretuotteita.

Ostan ruoka.netistä - tilaan n 100- 150 euron edestä ja saan kotiin kannettuna. Siis riisiä/jauhoja/pastaa/perunaa, lihaa (pakkaseen), säilykkeitä (tomaattimurskaa, papuja), pakastevihanneksia, leipää (pakkaseen), vessa/talouspaperia ja sitten jonkinverran tuoretavaraa (vihanneksia, hedelmiä, maitoa jne). Suosittelen!

Yhteistyössä