Ruokahaaste äänestys vko 45

Ruokahaaste vko 45

• Vätti Räsynyt

Ääniä: 0 0,0%
  • Rähinä-Reetta

Ääniä: 3 30,0%
  • Päätön

Ääniä: 8 80,0%

• Äänestäjiä yhteensä
    10
  • Kysely suljettu .
12813780.t.jpg

Vätti Räsynyt

12814207.t.jpg

Rähinä-Reetta

YNkC.jpg

Päätön

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Vätti Räsynyt
[QUOTE="vieras";29201760]Jotkut saa näköjään osallistua...[/QUOTE]
No näköjään. Mitä sitten vaikka onkin vähän osallistujia. On ennenkin ollut vain kaksi osallistujaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Ihmeissään;29201750:
Miksi sä muka saat osallistua haasteeseen valmisruualla? Ei ole mun mielestä ruokahaasten mukaista tuollainen! Ethän sä sitä ole itse tehnyt!

Tuskin kukaan tuota koiranruokaa äänestää..

Pitäkää mua vain tosikkona, mutta mun mielestä valmisruualla ei osallistuta ruokahaasteeseen. On eri asia käyttää jotaki valmista osana annosta esim. kinkkusuikaleet ku lätkäästä täysin valmiina kaupasta ostettu ruoka lautaselle ja lämmittää se. Se ruuan lämmittäminen itte mikrolla ei tee siitä ruuasta itte tehtyä.

Ja kuten tuolla jo mainittiin niin on aiemminki ollu vain kaks osallistujaa.

Viimeksi muokattu:
Pitäkää mua vain tosikkona, mutta mun mielestä valmisruualla ei osallistuta ruokahaasteeseen. On eri asia käyttää jotaki valmista osana annosta esim. kinkkusuikaleet ku lätkäästä täysin valmiina kaupasta ostettu ruoka lautaselle ja lämmittää se. Se ruuan lämmittäminen itte mikrolla ei tee siitä ruuasta itte tehtyä.

Ja kuten tuolla jo mainittiin niin on aiemminki ollu vain kaks osallistujaa.

Mun mielestä se näytää siltä ettei sitä ole edes lämmitetty...

Ruokahaaste ei ole enää entisen veroinen. Paljon puuttuu hyviä kokkaajia kuten Keittis jne. Tuo valmismaksalaatikko on pohjanoteeraus, eipä tarvi tätäkään ketjua enää seurata.

Säännöt on tehty niitä rikottaviksi? Mun mielestä niitä noudatettavaksi.
No muistetaan jatkossa, että huumorisyin voin osallistua kisaan vaikka kakkakikkareella, eihän sitä tarvi kenenkään äänestää, saatika syödä. Kunhan on ruskeaa, jos on aiheena vaikka ruskeus.

Alkuperäinen kirjoittaja Ihmeissään;29201750:
Miksi sä muka saat osallistua haasteeseen valmisruualla? Ei ole mun mielestä ruokahaasten mukaista tuollainen! Ethän sä sitä ole itse tehnyt!

Osa osallistuu netistä otetulla kuvallakin ja sanoo tehneensä vastaavaa itse. Säännöt on tehty rikottaviksi näissä äänestyksissä.

Meillä kyllä tykätään välillä syödä maksalaatikko, mutta ei minusta valmisruuat sovi ruokahaasteeseen.

Yhteistyössä