Ruokahaaste äänestys vk. 48

Äänestys

• Professional Griefer

Ääniä: 9 39,1%
  • Vätti Räsynyt

Ääniä: 5 21,7%
  • Lizbet

Ääniä: 1 4,3%
  • Rätti Väsynyt

Ääniä: 2 8,7%
  • Päätön

Ääniä: 7 30,4%
  • MIES!

Ääniä: 4 17,4%
  • Wieruus

Ääniä: 1 4,3%

• Äänestäjiä yhteensä
    23
  • Kysely suljettu .
mulle näköjään v...aan aina :(
ei ole mihinkään kadonnut,turha yrittää
r2mj2s.jpg

Ei tuu näkyviin vaikka lisään samalla tavalla kuin kaikki muutkin kuvat.

HUOMIO HUOMIO!!!

tämän viikon ruokahaasteen äänestys oli pelkkää huijausta!

onko koskaan ollut yhteensä noin paljon annettuja ääniä? ei.

taisin tuossa kilpailla kahden muunkin kanssa, että kuka kerkeää antaa eniten ääniä haluamalleen tyypille (en tiedä änestivätkö itseään, todennäköisesti). itse äänestin sitä kenen halusin voittavan.

äänestyksiin ei vaan ole luottamista :D

[QUOTE="wieras";29280969]HUOMIO HUOMIO!!!

tämän viikon ruokahaasteen äänestys oli pelkkää huijausta!

onko koskaan ollut yhteensä noin paljon annettuja ääniä? ei.

taisin tuossa kilpailla kahden muunkin kanssa, että kuka kerkeää antaa eniten ääniä haluamalleen tyypille (en tiedä änestivätkö itseään, todennäköisesti). itse äänestin sitä kenen halusin voittavan.

äänestyksiin ei vaan ole luottamista :D[/QUOTE]

No, äänet sanoo nyt että Lizbet voitti, eli onnea siitä!

Katkerana häviäjänä ihmettelin juuri Tepalle, että ennenkuin annoin oman ääneni niin päivitin äänestystulosta aika tiuhaan, ja n. minuutin sisällä Lizbetin kuvaton annos sai ääniä yli 10 :D
Et tiiä sit.

No, äänet sanoo nyt että Lizbet voitti, eli onnea siitä!

Katkerana häviäjänä ihmettelin juuri Tepalle, että ennenkuin annoin oman ääneni niin päivitin äänestystulosta aika tiuhaan, ja n. minuutin sisällä Lizbetin kuvaton annos sai ääniä yli 10 :D
Et tiiä sit.

Jep! Mä en tiiä miten toi Lizbet (tai sille ääniä antanut) hoiti sen homman. Mut hoiti ainakin nopeemmin kun minä, en saanu kirittyä vaikka yritin saada sut voittoon. :( Myös päättömälle tuli jostain syystä yhtäkkiä moinen äänivyöry. Kaikki nämä kymmenet äänet tuli kuitenkin tyyliin puolen tunnin sisällä, äänestys-keskustelu oli jo vajunut alas, eikä ketjun lukijoiden määrä noussut...

No joka tapauksessa Lizbet saa valita nyt uuden aiheen.

Ja jatkossa ois kiva jos hoidettais rehellisesti nää äänestykset :( En mäkään tykkää siitä jos oon saanu huijuriääniä..

Odotan innolla uutta aihetta!

• Tykkää
Reactions: Vätti Räsynyt
oho,olipas kovasti ääniä mutta tiukaksi veti !
kiitoksia vain vähän facelaisillekkin ;)
Mut Yes !
Onko Tämmöstä tehty aikasemmin kuin Valmisruoan tuunaus ?

Esitä nyt vittu vielä että kaveris sua ois äänestäny. Itte fuulasit ittes voittoon, pelle! Griefer sentäs sai ääniä siks että joku tykkäs sen safkakuvasta niin paljon et halus sitä äänestää.

Oot oksettava ihminen

Alkuperäinen kirjoittaja Vätti Räsynyt;29281042:
Sais olla useamminkin koko päivän äänestys niin tulis kunnon kisa. Voisiko sääntöjä muuttaa pysyvästi?

Äänestykset on turhia, koska se kuka osaa ja haluaa äänestää ittensä voittoon, niin tekee sen.

Noniin hei tää on kuitenkin vaan hupikilpailu, ei tässä kukaan mitään massia tai muita hyödykkeitä voita, joten pidetään kevyt mieli jatkossakin, ei tarvi lähtee oksetukseksi toisia haukkumaan.. :D

Yhteistyössä