Ruokahaaste, viikko 41 (ÄÄNESTYS!!!)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TriplaIsä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Ruokahaaste, viikko 41 (ÄÄNESTYS!!!)

• TriplaIsä

Ääniä: 4 21,1%
  • Professional Griefer

Ääniä: 3 15,8%
  • Bloggari

Ääniä: 3 15,8%
  • Pink Poodle

• Scarlett O Harava

• Rätti Väsynyt

Ääniä: 6 31,6%

• Äänestäjiä yhteensä
    19
[QUOTE="vieras";29093123]Joopa joo, lue aikaisemmat kommenttisi. Kuule jatka sinä niitten sipsien mussutusta ihan rauhassa ja älä koskekaan pupun ruokaan niin hyvä tulee.[/QUOTE]

Miten joku voi olla noin pihalla. :O Et tajua yhtään mitä sulle on kirjoitettu. Enhän mä ole kirjoittanut mitä itse syön vaan olen yrittänyt sut saada tajuamaan pari asiaa, mutta sä vain pakkomielteisesti intät tuota omaa asiaasi. Sairasta jopa tuollainen.

Miten joku voi olla noin pihalla. :O Et tajua yhtään mitä sulle on kirjoitettu. Enhän mä ole kirjoittanut mitä itse syön vaan olen yrittänyt sut saada tajuamaan pari asiaa, mutta sä vain pakkomielteisesti intät tuota omaa asiaasi. Sairasta jopa tuollainen.

Johan sanoit monesti että salaattia ja vihanneksia ei tarvi syödä etkä tiennyt ruokaympyrästä, vaan se piti sulle selvittää mistä olen saanut päähäni että puoli kiloa niitä kuuluu syödä päivässä. Eli selvästi elät hyvin epäterveellisesti ja elä rauhassa! :) Ja puhuit siis itsestäsi? Sinä jos kuka olet pihalla, tiesit vähemmän kuin pikkulapsi.

[QUOTE="vieras";29093151]Johan sanoit monesti että salaattia ja vihanneksia ei tarvi syödä etkä tiennyt ruokaympyrästä, vaan se piti sulle selvittää mistä olen saanut päähäni että puoli kiloa niitä kuuluu syödä päivässä. Eli selvästi elät hyvin epäterveellisesti ja elä rauhassa! :) Ja puhuit siis itsestäsi? Sinä jos kuka olet pihalla, tiesit vähemmän kuin pikkulapsi.[/QUOTE]

:laugh: En mä kirjoittanut ettei lainkaan tarvitsisi syödä kasviksia vaan, että ei niitä joka aterialla tarvitse olla tiettyä määrää. Jollakin aterialla vähemmän ja jollakin enemmän, jokainen päättää ihan itse miten asian hoitaa ja jaottelee sen puoli kiloa päivän mittaan. Mä todellakin kokkina tiedän mikä on ruokaympyrä. Missään en kirjoittanut miten itse syön.

Sä teet mun kirjoituksista ihan omituisia tulkintoja nyt eli ei ihme ettet ymmärrä mitä sulle yritetään selittää. Olet todella vastenmielisen oloinen ihminen ja mä lopetan tämän "keskustelun" sun kanssa nyt. Sä voit jatkaa niitä tulkintoja ja harhojesi esille tuomista. Muista ottaa aamulla lääkkeet niin josko huominen menisi vähän paremmin eikä tarvitse pakkomielteisesti paasata netissä kasvisten syömisestä.

:laugh: En mä kirjoittanut ettei lainkaan tarvitsisi syödä kasviksia vaan, että ei niitä joka aterialla tarvitse olla tiettyä määrää. Jollakin aterialla vähemmän ja jollakin enemmän, jokainen päättää ihan itse miten asian hoitaa ja jaottelee sen puoli kiloa päivän mittaan. Mä todellakin kokkina tiedän mikä on ruokaympyrä. Missään en kirjoittanut miten itse syön.

Sä teet mun kirjoituksista ihan omituisia tulkintoja nyt eli ei ihme ettet ymmärrä mitä sulle yritetään selittää. Olet todella vastenmielisen oloinen ihminen ja mä lopetan tämän "keskustelun" sun kanssa nyt. Sä voit jatkaa niitä tulkintoja ja harhojesi esille tuomista. Muista ottaa aamulla lääkkeet niin josko huominen menisi vähän paremmin eikä tarvitse pakkomielteisesti paasata netissä kasvisten syömisestä.

Kukahan se tässä ei osannut lukea viestejä? Kuten kirjoitin että siitä ei tarvitse tehdä suurta numeroa mutta teoriassa niitä kuuluisi lautaselle myös kasata. Käytännössä jokainen tekee niin kun lystää ja sillä sipuli. Itse olit aivan hakoteillä että mikä suositus? Mikä muka niin sanoo? Ne kasvikset on vain kuvausta varten! :D Kertoo kyllä sivistyksen tasosta kun perusasioista ei terveydestä tiedä.

Nuo "muista ottaa lääkkeesi"- kommentit kertovatkin jo tarpeeksi enkä alennu tasollesi. Oikein levollista yötä!

[QUOTE="vieras";29093163]Kukahan se tässä ei osannut lukea viestejä? Kuten kirjoitin että siitä ei tarvitse tehdä suurta numeroa mutta teoriassa niitä kuuluisi lautaselle myös kasata. Käytännössä jokainen tekee niin kun lystää ja sillä sipuli. Itse olit aivan hakoteillä että mikä suositus? Mikä muka niin sanoo? Ne kasvikset on vain kuvausta varten! :D Kertoo kyllä sivistyksen tasosta kun perusasioista ei terveydestä tiedä.

Nuo "muista ottaa lääkkeesi"- kommentit kertovatkin jo tarpeeksi enkä alennu tasollesi. Oikein levollista yötä![/QUOTE]

Sen vielä sulle ääliölle sanon, että mä en kirjoittanut kasvisten olevan vain kuvausta varten. En jaksa enää väitellä noin vähä-älyisen ihmisen kanssa joka lukee toisten kirjoituksia täysin väärin eikä tajua yhtää mitään. Sekin kertoo alhaisesta älystä kun ei tajua kokin kyllä tietävän ravintoon liittyvät seikat.

[QUOTE="vieras";29092892]Haista home, kukaan terveydestään ja ulkonäöstään huolehtiva ei jätä syömättä vihanneksia nykypäivänä. Avaa lehdet, radio, tv ja sivistä itseäsi senkin juntti.[/QUOTE]

Ruuansulatuksesta vähänkään tietävät ymmärtävät, että samalla aterialla ei kannata syödä kaikkea mahdollista ruokaympyrästä, jos haluaa hyödyntää kaikki ravintoaineet.

Voittaja-annoksessa oli sitä paljon kehuttua salaattia, mutta sen päälle truutattu puoli purkkia kaupan sokerista ja lisäaineellista salaatinkastikelitkua, että tulos on ihan plus miinus nolla. Ja laitetaanhan eri ruokapaikoissakin salaatti aina eri lautaselle kuin muu pääruoka. Se on katsokaas esteettisempää.

Todella herkulliset annokset kaikilla osallistujilla. Onneksi en illalla ollut äänestyksen aikaan palstalla, en olisi osannut valita suosikkia. =)

Älkääkä välittäkö noista tyhjän huutelijoista!

Yhteistyössä