Ruokahaaste vko 09 ÄÄNESTYS

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tepadj
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Ruokahaaste vko 09 ÄÄNESTYS

• Professional Griefer

Ääniä: 4 21,1%
  • Coffee Break

Ääniä: 5 26,3%
  • Scarlett O Harava

Ääniä: 8 42,1%
  • Tepadj

Ääniä: 5 26,3%

• Äänestäjiä yhteensä
    19

Tepadj

Tunnettu jäsen
20.10.2010
11 618
74
48
ananas
Ruokahaasteen aiheena viikolla 09 oli oranssi.
Alkuperäinen ketju ja reseptit kuviin: http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/2335051-ruokahaaste-vko-9-a/

Äänestysaikaa YKSI TUNTI

Professional Griefer
of65ty.jpg

Coffee Break
P1020740_zps182a84d1.jpg

Scarlett O Harava
13086101.jpg

Tepadj
P1020617.JPG

Ihanalta näyttää kaikki ruuat, mutta ääni menee Coffee Breakin pastalle, koska rakastan pastaruokia. :)

Pakko sanoa, että oli kyllä hyvää tuo mun tekemä kastike! Vähä pelkäsin, että on liian täyteläistä tms. cheddarin ja kerman kans mutta ei se ollu. Alkuperääses ohjees oli nesteenä pelkästään maito, että sitäki voi käyttää jos pitää kermaa liikana tuohon.

Hyviltä kyllä vaikuttaa muittenki tekemät, varsinki nuo PG:n täytetyt paprikat. :p

[QUOTE="vieras.";29628902]Makaroonia kukaan ei suostu sylmään mutta pastaa vedetään kaksin käsin;)[/QUOTE]

Kyllä mä ainaki syön makaroonia. :D Pasta on vähä liian hieno sana tällääsen maalaasen suuhun... :xmas:

Äh, avocadoa en ole vuoteen voinut syödä kun yhdistän sen aina potemaani noro virukseen, yök. Ehkä se menee ohi ajan kanssa, mutta Scarletille oli helppo antaa ääni, tosi herkullisen näköinen annos.

[QUOTE="vieras.";29628902]Makaroonia kukaan ei suostu sylmään mutta pastaa vedetään kaksin käsin;)[/QUOTE]

Kyl mie syö makaroonia sekä pastaa, mut en kaksin käsin. :rolleyes:

Menipä vaikeeksi. Scarletin annos näytti tosi hyvältä mutta en saata nykyään syödä kanaa, lisäksi en oo koskaan syöny cheddaria joten en tiedä miltä se maistuis.

Tepadjin rahka :p, mutta mä oon allerginen appelsiinille :'(.

Coffee break sai sit mun äänen vaikka täytetyt paprikatkin ois kyllä herkkua.

Yhteistyössä