Ruokahaaste vko 40. (ÄÄNESTYS!!!)

Ruokahaaste vk40, ÄÄNESTYS!!!

• Minni-hiiri

Ääniä: 1 7,7%
  • MIES!

Ääniä: 1 7,7%
  • Scarlett O Harava

Ääniä: 5 38,5%
  • TriplaIsä

Ääniä: 7 53,8%
  • Rätti Väsynyt

Ääniä: 3 23,1%

• Äänestäjiä yhteensä
    13
Ääniä tulloo varmaan viel vuojenki päästä =)
Scarletin kans sulla oli tiukkaa ja meinas että voitit niin se on varmaan virallinen valvoja .
Konkrulations :flower:j a uutta aihetta kehiin :p

Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;29067537:
Jostain syystä edelleen tulee ääniä. Kukas on virallinen valvoja ja julistaa tuloksen?

Scarletin kans sulla oli tiukkaa ja meinas että voitit niin se on varmaan virallinen valvoja .
Konkrulations :flower: ja uutta aihetta kehiin :p

Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;29067620:
Tarvitaan vielä virallisen valvojan vahvistus. :)
Rättis?

Alkuperäinen kirjoittaja Rätti Väsynyt;29067617:
Konkrulations :flower:j a uutta aihetta kehiin :p
Ok. Oli tiukka vääntö ja halit Haravalle. Lohiperhonen oli oikein syötävän näköinen :)
Teen aloituksen uudesta aiheesta huomenna.

[QUOTE="vieras";29067667]Ei auta itku markkinoilla, ens kerralla muistat sitten perusasiat etkä vaan lätkäse lihaa lautaselle ja thats it.[/QUOTE]

Mä en tarvitte sulta mitää ohjeita vaan mä teen kuten itte haluan. Joten ny turpa jo kiinni tästä. On se helvetin kumma, että pitää pelkän nikin perusteella ruveta märisemään tehdystä ruuasta. Turha tulla väittämään, että ei olisi inhosta mua kohtaan. Paistaa selvästi läpitte ku pitää vain mua nokkia vaikka oli kolme annosta jotka oli kyllä todella epämäärääsen näköösiä.

PISTE.

Mä en tarvitte sulta mitää ohjeita vaan mä teen kuten itte haluan. Joten ny turpa jo kiinni tästä. On se helvetin kumma, että pitää pelkän nikin perusteella ruveta märisemään tehdystä ruuasta. Turha tulla väittämään, että ei olisi inhosta mua kohtaan. Paistaa selvästi läpitte ku pitää vain mua nokkia vaikka oli kolme annosta jotka oli kyllä todella epämäärääsen näköösiä.

PISTE.

No kuule luule mitä haluat jos siltä tuntuu mutta eihän pienestä kritiikistä tarvitse hermota kun aina voi parantaa. Sinun palstailua en ole pahemmin huomannut edes ?? Lautasmallin mukaan pelataan ja jatkossa sinäkin sitten viisaampana mukana!

[QUOTE="vieras";29067724]No kuule luule mitä haluat jos siltä tuntuu mutta eihän pienestä kritiikistä tarvitse hermota kun aina voi parantaa. Sinun palstailua en ole pahemmin huomannut edes ?? Lautasmallin mukaan pelataan ja jatkossa sinäkin sitten viisaampana mukana![/QUOTE]

Ai ruokahaasten säännöis lukee, että pitää olla lautasmallin mukaan annokset? :laugh :laugh: Ei jumalauta mikä pelle oot. :D Miten sä tolvana luulet, että tuo pätee jos tehdyt annokset on jälkiruokia, leivonnaasia tms. :whistle:

Kyllä mä tiän mikä on lautasmalli joten turpa jo kiinni. Ja lopeta tuo valehtelu ettet oo mun kirjootuksia pahemmin lukenu. Tuo on nimittään palstahyeenoiden tyypillinen puolustus ku huomautetaan vainoamisesta.

Ai ruokahaasten säännöis lukee, että pitää olla lautasmallin mukaan annokset? :laugh :laugh: Ei jumalauta mikä pelle oot. :D Miten sä tolvana luulet, että tuo pätee jos tehdyt annokset on jälkiruokia, leivonnaasia tms. :whistle:

Kyllä mä tiän mikä on lautasmalli joten turpa jo kiinni. Ja lopeta tuo valehtelu ettet oo mun kirjootuksia pahemmin lukenu. Tuo on nimittään palstahyeenoiden tyypillinen puolustus ku huomautetaan vainoamisesta.

Muista lääkkeet!
Säälin sun potilaaita, oot varmaan aika kovakouranen ja vittumainen lähäri-harjoottelija.

Jälkkärit on aivan eri asia! Tuon nyt lapsikin ymmärtää.

Huh mitä kielenkäyttöä :O Rauhotus siellä nyt ja opettele kokkaamaan ensi kertaa varten niin ettet unohda jotain komponenttia.

[QUOTE="Cilla";29067758]Muista lääkkeet!
Säälin sun potilaaita, oot varmaan aika kovakouranen ja vittumainen lähäri-harjoottelija.[/QUOTE]

Voi vittu mitä paskaa taas.

PISTE.

Tästä olen kyllä eri mieltä. Monta hyvän näköistä annosta oli äänestyksessä mukana.

[QUOTE="vieras";29067724]No kuule luule mitä haluat jos siltä tuntuu mutta eihän pienestä kritiikistä tarvitse hermota kun aina voi parantaa. Sinun palstailua en ole pahemmin huomannut edes ?? Lautasmallin mukaan pelataan ja jatkossa sinäkin sitten viisaampana mukana![/QUOTE]

ei tässä ruokahaasteessa ole säännöissä mainittu mitään lautasmallia. eikä mainita. :D

• Tykkää
Reactions: MIES!
[QUOTE="vieras";29067772]Jälkkärit on aivan eri asia! Tuon nyt lapsikin ymmärtää.

Huh mitä kielenkäyttöä :O Rauhotus siellä nyt ja opettele kokkaamaan ensi kertaa varten niin ettet unohda jotain komponenttia.[/QUOTE]

Mun EI tarvitte opetella kokkaamaan koska mä osaan sen. Mä tein tuon ruuan ITTELLE enkä sulle. Mulla on suurtalouskokin koulutus joten älä rupia neuvomaan mua. Mä teen kotona ruuat just niin ku mä haluan enkä kysy sun mielipidettä asiaan. On se ny saatana jos ettei tajuta tuollaasta asiaa. Joten pidä ny jo se turpa kiinni.

Mun EI tarvitte opetella kokkaamaan koska mä osaan sen. Mä tein tuon ruuan ITTELLE enkä sulle. Mulla on suurtalouskokin koulutus joten älä rupia neuvomaan mua. Mä teen kotona ruuat just niin ku mä haluan enkä kysy sun mielipidettä asiaan. On se ny saatana jos ettei tajuta tuollaasta asiaa. Joten pidä ny jo se turpa kiinni.

Kuule ei tietenkään tarvitse! Turhaa narinaa kun ei osaa ottaa aikuismaisesti kritiikkiä vastaan. Huhhuh mitä käytöstä ja vieläkö sä olet hoitoalalle pyrkimässä. Voi terve.

Luulis kyllä että joku soveltuvuuskoe on olemassa lähäri linjoillekin. Kaiken näköisiä sekopoltseja ne sinne ottaakin tai sitten se vaan kusettaa ja jatkaa tiskaajan hommia.

Yhteistyössä