V
"vieras"
Vieras
Tietenkin sun mielestä jos ei joka viestissä vaan kehuta tuota sun harmaata kasaa jossa ilmeisesti ei taikinaa ole ollenkaan.![]()
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tietenkin sun mielestä jos ei joka viestissä vaan kehuta tuota sun harmaata kasaa jossa ilmeisesti ei taikinaa ole ollenkaan.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;25901273:Mun mielestä on vähän tyhmää, jos kisaan osallistuvatkaan eivät pääse äänestämään. Ja on ollut kiva juttu, että myös harmaat ovat innostuneet kisasta. Rekkautumisvelvoite ei varsinaisesti auta asiaa, koska täällä nyt vaan on joitakin ihmisiä, jotka viis veisaavat reilusta kilpailusta. Eikä mikään estä heitä tekemästä niin montaa rekattua nikkiä, että saavat haluamansa voittajan.
Kyllä äänestys pitääs olla niin, että rekkautuneena vain voi äänestä
Kiitos Scarlett :flower: Paljon, paljon parempi kuva nyt! Ja herkulliselta näyttää![]()
Pitää siinä vähän kikkailla. Muakin ihmetyttää, miten joku viitsii nähdä sen vaivan ruokahaasteen takia, kun eihän tässä oikeasti edes voita mitään. Jotenkin vielä tajuaisin, jos palkintona olisi ulkomaanmatka tai edes Hackmannin paistinpannu, mutta tässä palkintona on vain se, että saa päättää seuraavan viikon aiheen. En aina jaksa ymmärtää ihmisiä ja heidän tarkoitusperiään.Ihan hölmöä jos joku edes viitsii mokomaan alkaa. Minäkin olen harmaa, mutta kyllä minulle äänestys näytti sen yhden äänen jälkeen, että olen jo ääneni antanut eikä voi toistamiseen äänestää. Eli pitääkö useamman äänen antamiseen kikkailla jotain, ja jos / kun pitää, niin miksi ihmeessä kukaan jonkun ruokahaasteen takia edes viitsii sellaista vaivaa nähdä???
Vai todellako jonkun elämä on pilalla jos "väärä" ihminen voittaa tällaisen skaban?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;25901273:Mun mielestä on vähän tyhmää, jos kisaan osallistuvatkaan eivät pääse äänestämään. Ja on ollut kiva juttu, että myös harmaat ovat innostuneet kisasta. Rekkautumisvelvoite ei varsinaisesti auta asiaa, koska täällä nyt vaan on joitakin ihmisiä, jotka viis veisaavat reilusta kilpailusta. Eikä mikään estä heitä tekemästä niin montaa rekattua nikkiä, että saavat haluamansa voittajan.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;25901363:Jep. Mulla ainakin fiilis laski, kun viikko sitten tajusin, että ne kerrat, kun olen haasteen voittanut, en ehkä olekaan oikeasti voittanut vaan joku on voinut laittaa mut voittoon epärehellisin keinoin![]()
Hedelmä on jo ollu aiheena.Jo olleet aiheet näkyy alootusviestissä.
Mullekaan ei ole tärkeää, kuka voittaa tai miten pärjään itse. Mutta mä toivoisin, että voittaja olisi rehellisesti äänestetty voittaja.Kauhean vakavasti jotkut ottaa tämän.
Mulle ei ole tärkeää, kuka voittaa tai miten pärjään itse. Ihan huvin vuoksi osallistun.
Minusta tämä kuulostaa järkevältä. Samoin olisi hyvä, jos voittaja vain isännöisi/emännöisi seuraavaa haastetta, ei osallistuisi itse. Voittaja vaihtuisi joka viikko, voisi innostaa useampaa osallistumaan.Alkuperäinen kirjoittaja Sateenkaaren väärässä päässä;25901725:Ehdottaisin tällaista käytäntöä:
Jokainen osallistuja osallistuu harmaana, nimimerkkinään annoksensa nimi. Näin ei kukaan tietäisi kenen annos on ennen kuin on äänestetty voittaja. Ja jotta voittaja tunnistautuisi oikein, voitaisiin joka viikko sopia, että kenelle mustalle lähetetään yv omasta annoksesta. Hän voisi sitten kontrolloida, että oikea voittajakin paljastuu annoksen takaa.
Kuitenkin on kyse mukavasta ajanviihteestä ja olisi kiva, että se sellaisena pysyisikin ilman ihme tappeluita.
Tässä muuten on ideaa!Alkuperäinen kirjoittaja Sateenkaaren väärässä päässä;25901725:Ehdottaisin tällaista käytäntöä:
Jokainen osallistuja osallistuu harmaana, nimimerkkinään annoksensa nimi. Näin ei kukaan tietäisi kenen annos on ennen kuin on äänestetty voittaja. Ja jotta voittaja tunnistautuisi oikein, voitaisiin joka viikko sopia, että kenelle mustalle lähetetään yv omasta annoksesta. Hän voisi sitten kontrolloida, että oikea voittajakin paljastuu annoksen takaa.
Kuitenkin on kyse mukavasta ajanviihteestä ja olisi kiva, että se sellaisena pysyisikin ilman ihme tappeluita.
Jopas menee monimutkaiseksi![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Sateenkaaren väärässä päässä;25901725:Ehdottaisin tällaista käytäntöä:
Alkuperäinen kirjoittaja Ja minkä takia;25901768:Siksi kun joku ei vaan voinut hyväksyä äänestystulosta jossa Tatuoitu jätkä oli voittaja, hirveä vinkuminen alkoi heti ja hyvä ettei itseään aikonut tappaa jos ei saakaan olla voittaja.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;25901736:Mullekaan ei ole tärkeää, kuka voittaa tai miten pärjään itse. Mutta mä toivoisin, että voittaja olisi rehellisesti äänestetty voittaja.