Ruokahaaste vol51 äänestys

Ruokahaaste vol51

• Kantojäärä

Ääniä: 3 15,8%
  • Kookosta

Ääniä: 2 10,5%
  • HopeaToffee

Ääniä: 7 36,8%
  • Meteli Seis

Ääniä: 5 26,3%
  • Pypylleröinen

• Scarlett O Harava

• Päätön

Ääniä: 4 21,1%

• Äänestäjiä yhteensä
    19
  • Kysely suljettu .

Scarlett O Harava

Tunnettu jäsen
17.08.2004
61 304
187
63
Aiheena tällä viikolla kolme kirjainta jotka olivat K, S ja T. Täällä tarkemmat tiedot:
http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/2188612-ruokahaaste-vol51-kolme-kirjainta/

Äänestysaika tasan tunti siitä milloon tämä äänestys palstalle tulee.

Kantojäärä
DSC08529.jpg

Kookosta
10951114.jpg

HopeaToffee
10957773.jpg
[/URL][/IMG]

Meteli Seis

Pypylleröinen

Scarlett O Harava

Päätön
10964612.jpg

Saako vieras äänestäjä ehdottaa, että ruokiin laitettaisiin myös vaikka parin sanan kuvaus tai ruokalajin nimi kuvan yhteyteen? Kaikista ruokakuvista ei heti tiedä, mitä siinä lautasella on ja voi olla, ettei se aiempi ketju ole niin helposti löydettävissä ja sieltä tieto haettavissa.

• Tykkää
Reactions: Lispetti
[QUOTE="vieras";27203306]Saako vieras äänestäjä ehdottaa, että ruokiin laitettaisiin myös vaikka parin sanan kuvaus tai ruokalajin nimi kuvan yhteyteen? Kaikista ruokakuvista ei heti tiedä, mitä siinä lautasella on ja voi olla, ettei se aiempi ketju ole niin helposti löydettävissä ja sieltä tieto haettavissa.[/QUOTE]

Sori, mutta mä en jaksa enää ruveta laittamaan mitää selityksiä tai nimiä. Ja sitäpaitti mä linkitin kyllä alootukseen sen alkuperääsen ketjun.

"Kannabiskakku" oli mun suosikki:) Itse en välitä suklaasta mutta lapsille ja ukolle vois tollasen tehdä.

Vaikea valita Hopea toffeen ja Meteli Seis välillä, joten tein valinnan sen mukaan kumpaa mun nyt tekee mieli eli tuon suolaisen annoksen puolelle. Tuota kakkua vois vaikka tässä joku päivä tehdä...
Näyttää niin hyviltä, nam :p

Äänestys olisi reilumpi, jos kuvan alla lukisi mikä ruoka on kyseessä. Nyt mietin kahdesti ennenkun avasin linkin ja etsin sieltä mitä kenenkin ruoka on. Jos en olisi avannut, olisin äänestänyt kuvan perusteella eri tavalla. Nyt äänesti pypylleröä, koska koin saavani hyvän vinkin, joka maistuis varmaan tolle mun miehellekin vaikka tässä joku ilta :). Kuvan perusteella en olisi koskaan ko. henkilön ruokaa äänestänyt, koska kuva oli suoraan sanottuna tosi tylsä.

Onko tuolla äänestysajassa virhe kun nyt jo onnitellaan voittajaa?
Ei ole virhe. Aloituksessa lukee, että äänestysaikaa on tunti. Ts äänestysaika päättyi klo 21:45.

*muoks* Ah, tarkoitat tuota ihan ylhäällä olevaa aikaa? Jeps, näitä äänestyksiä ei voi tehdä vain tunniksi, joten sikäli tuolla on virhe. Mutta perinteisesti näiden ruokahaasteiden äänestysaika on ollut 1 h.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Yhteistyössä