Miksi ei heti virheen alullepanija olisi tehnyt uutta? Miksi käski muiden korjata virheitään
Ja miksi joku muu ei sitä tehny kerta on sitä mieltä, että bannattu voi osallistua? Mä nyt tän lopulta tein, kerta vapaaehtoisia ei ollut.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Miksi ei heti virheen alullepanija olisi tehnyt uutta? Miksi käski muiden korjata virheitään
Alkuperäinen kirjoittaja Nauruhymiös uupuu;29473443:Mikä sua itseä oikeesti esti tekemästä? Koitit vain muita saada tekemään? Sunhan se olisi kuulunut välittömästi tehdä.
Vastaa nyt suoraan, miksi et tehnyt?
Ihan itse aiheeseen liittyen kysyn, kun en koskaan ennen ole näitä katsonut. Niin, että mistä aloittaja aina saa noin muiden osallistujien ruokakuvat, yksärinä? Ja voiko ihan kuka vaan osallistua vai miten tää homma toimii?
Alkuperäinen kirjoittaja Rva Ilkeä Harmaa;29473432:Ja miksi joku muu ei sitä tehny kerta on sitä mieltä, että bannattu voi osallistua? Mä nyt tän lopulta tein, kerta vapaaehtoisia ei ollut.