ruokakauppa G:

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ChloeEllen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

ChloeEllen

Jäsen
12.08.2010
368
0
16
Missä kaupassa yleensä käytte ja miksi??

Mä olen käynyt pitkään Prismassa ja kerryttänyt bonuksia ja pitänyt Prismaa edullisempana.. Nyt olen huomannut että Prismassa on todella harvoin mitään tarjouksia tms eikä sitä bonustakaan hirveesti kyllä kerry..
Viime kuussa kävin Cittarissa pari kertaa ja sain heti sellasen 5EUR ostoslapun ihan parin kerran ostoksista..

Tais mennä ruokakauppaketju vaihtoon..

Tarjouksista viis, se laskun loppusumma merkitsee kaikkien alennusten ja lippulappujen jälkeen.

Meidän ostoskorilla Prisma on edullisin. Jollekin se voi olla Sittari tai Lidl.

Ootko tehnyt samat ostokset kummassakin paikassa ja katsonut kummassa tulee sulla halvemmaksi. Ei se tarjous merkitse, jos lähtöhinta on pilvissä?

Cittarissa käymme tai k-kaupoissa...plussaa kertyy ihan mukavasti,mutta meidän ostoksilla kertyisi paremmin bonusta.Jotenkin en vaan osaa prismassa käydä ruoka ostoksilla ja mielestäni siellä lihat ainakin kalliimpia kuin cittarissa...

no itseasiassa me ostetaan aina melkein samoja tuotteita ja samat määrät..
Viimeksi viime pe kävin prismasta ostamassa samat jutut (grillilihaa, lohta, perunoita, salaattitarvikkeet, juustoa, leipää, kinkkua, wc paperia) ja laskua tuli 70EUR.. Eilen tein lähes samat ostokset Cittarissa ja loppusumma 46.40!

S-marketissa ja Halpa-Hallissa...joulumarkkinoille :xmas: aukeaa citymarket, katsotaan muuttuuko ostosten teko sinne tai sit vaihtelevasti kaikissa noissa.Nykyisin enempi ässässä; kertyy kivasti bonuksia =)

Sittarissa. Se on lähellä, siellä on parempi valikoima kuin Prismassa, eikä tarvitse juosta niin pitkää matkaa ostokset tehdessään kuin Prismassa. Osa tuotteista on kalliimpia ja osa halvempia kuin Prismassa ja sittarissa on parempia tarjouksia kuin Prismassa, siellä on tosi harvat tuotteet tarjouksessa.

Eikä meillä mitään lappuja näy, plussa-rahat menee suoraan pankkitilille :D

Ennen olin uskollinen S-marketille. Mut meidän Euromarketissa on niin paljon ja monenlaisia "laputettuja" tuotteita, et olen lipsumassa sinne. Välillä käyn S-marketissa ja huomaan et ostokset tulee paljon kalliimmiksi.

Alkuperäinen kirjoittaja NellaLinnea:
Cittarissa käymme tai k-kaupoissa...plussaa kertyy ihan mukavasti,mutta meidän ostoksilla kertyisi paremmin bonusta.Jotenkin en vaan osaa prismassa käydä ruoka ostoksilla ja mielestäni siellä lihat ainakin kalliimpia kuin cittarissa...

no ton saman huomion mä olen tehnyt..
Cittarissa on TOSI usein naudan pihviliha tarjouksessa, prismassa tuskin ikinä. Myös Lohi on todella paljon edullisempaa CM:ssa.

Käydään prismassa, koska kerryttää mukavasti bonuksia, kun jostain laskuistakin saa bonukset. tilille tulee kk riippune vähintään se 30 e ylimäärästä. meidän ostoksilla oon myös todennu prisman halvemmaksi kuin sittari. isommat hankinnat pyritään myös tekemään s-bonus paikoista. kesällä tuli kahtena kuukautena bonuksia 90 e / kk, mutta paloi toki rahaakin, mutta kyllä silloin keskittäminen kannattaa :D

S-marketissa ja Prismassa, koska ne ovat lähimmät, ja saamme henkilökunta-alennuksen.

Citymarketissa ja Lidlissä, koska vaihtelu virkistää; niistä saa taas sellaisia tuotteita joita ei S-ryhmällä ole.

Citymarketissa. Se on paljon viihtyisämpi ja halvempi. Viime vuonna käytiin aina prismassa bonuksien toivossa ja kyllähän niitä kertyy enemmän kuin plussaa. Mutta mitä nyt viimeksi katsoin, että tälle vuodelle plussapisteiden lisäksi ollaan "saatu" melkein 200e plussatarjouksista. Eli meille cittari on halvempi.

Yhteistyössä