Ruokapaikkoja Hyvinkäällä??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apuja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

apuja

Vieras
Moikka, ollaan Hyvinkäällä turnauksessa syyskuussa. Paikkakuntaa yhtään tuntematta kyselenkin neuvoja täältä mistä olen aina saanut apua pulmaan kuin pulmaan :)

Eli lauantai päivänä avoinna oleva, hyvä, mielellään edullinen ruokapaikka max 15 hengen seurueelle???

Vinkkejä otetaan vastaan kiitollisena :heart:

royal megong 9.80 per nuppi jos lounastamaan ja monipuolinen ruoka. yleensä lämmin ruokana on härkää, kanaa muutamalla variaatioilla ja sit possua. friteerattuna löytyy muutamaa vaihto ehtoo plus moni puolinen alkuruokakin ja keittoa. paistettua riisiä ja nuudelia :)

Kiitos vinkeistä, tuolla eat.fi:ssä oon käyny jo, mutta arvelin et jos jollakulla olis omaa kokemusta :)

Eli jois tiedät edullisen kotiruokapaikan/noutopöytä systeemin Hyvinkäällä joka on lauantaina avoinna niin vinkkejä vastaanotetaan. Muun nimimerkillä vinkkaavan paikka pistetään muistiin kyllä :D

No siis mäkkäri ja hese. Ei kait tääl oikee muut oo. Kebabii ja pizzaa saa kanssa. Tai voitte te munki luo tulla syömää :) Sanotte vaan mitä haluutte nii meitsi hoitaa!

kannattaa mennä vast kolmen jälkeen jos haluaa laajan valikoiman. amarillos on ky hyvät hammparit ei voi kiistääää. On hiillos grillissä perjantaisin vissiin se barbague seisova pöytä. Ei olla viellä keretty käymään siin. ite vältän panchoa ja sitä megongig lähel olevaa raflaa eka on aiak sotkunen tai oli kun viimeks käytiin siellä patterin välissä paljon oli ruokaa. sit se megongin viereinen pasta oli aika mautonta. tää oli oma mielipide. ainiin pancohs se pihvi oli kans aika mautonta. hammppari oli hyvää kyllä kun ekan kerran maistoin.

taas kirjotin.

Mut täl hetkel lista mulla on kyl kans

Megong
nepalese
amarillo/martina
uudessa avatussa obelixissa en oo käyny mut vanhassa oli tosi hyvää safkaa joten miks ei nytten.

toki siideribisse jano juomana oli aika ylitte jäi juomatta :D

Yhteistyössä