Ruokapummi kaveri ärsyttää!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Kestäisin vielä ruokapummailunkin, mutta sitä en kestä että tämä kaveri on ihan hemmetin nirso ja tulee meille pummaamaan, kun omat rahat loppuvat.

Siis, mä antaisin kyllä syödä sitä ruokaa mitä meillä on.
Mutta kun tämä tulee meille, alkaa vinkua, että nälkä. Sitten sanon että ota siitä, siellä on hernekeittoa/kalakeittoa/lihakeittoa/ lihaperunasoselaatikkoa/melkein mitä vaan, niin ei käy sille, koska se on todella nirso.

Ainoastaan pihvit, perunamuusi, kermaperunat, kanaleikkeet, lasagne, makaronilaatikko, spagetti ja jauhelihakastike, kinkkukiusaus, pitsa sopii ruuaksi hänelle. Muu ei kelpaa.

Ei sano mitään, ei ota ruokaa. Istuu paikallaan ja kysyy, voinko tehdä leivän.
Jos sanon että joo, niin se syö sitten koko paketillisen paahtoleipää. Enkä valehtele.
Viimeksi, veti melkein paketillisen ja jyysti niitten päälle voita ja varmaan puoli pakettia juustoa.

Ja sitten ruikuttaa, "voitaisiinko" tehdä pannukakkua tai lättyjä.
Sekin tarkoittaa, että minä teen. OLen joskus sanonut, että voitaisiin, tee vaan.
Mutta se ei käynyt kun mun olisi pitänyt tehdä.

Tänäänkin soitti ja kysyi voiko tulla. sanoin ihan suoraan että et voi.
Seuraavaksi sanon, että voit tulla jos tuot omat eväät.

En saatana jaksa.

Onko kaverilla lapsia? Jos, niin mitä ne syö? Ja muutenkin toi tilanne on niin kestämätön, että sinuna mä sanoisin suoraan (nätisti), ettei tollanen sovi.

[QUOTE="A.p";28210563]35- vuotias. Kyllähän mä tarjoaisin hänelle ruokaa, etkö lukenut mitä kirjoitin?
Hän saisi kyllä syödä meillä, mutta mä en siedä että meille tullaan nirsoilemaan ja vaatimaan, että tekisin hänelle herkullisempia ruokia, kun tarjolla olevat eivät kelpaa.[/QUOTE]

Tuollaisen käytöksen/ ronkeloinnin jälkeen minä en tarjoaisi varmaan niitä meidänkään eväitä... :(

Alkuperäinen kirjoittaja sefiuaåsi;28210576:
Onko kaverilla lapsia? Jos, niin mitä ne syö? Ja muutenkin toi tilanne on niin kestämätön, että sinuna mä sanoisin suoraan (nätisti), ettei tollanen sovi.

Ei ole ja on sinkku muutenkin. On työttömänä tällä hetkellä, eikä osaa yhtään käsitellä rahaa. Heti kun saa rahaa, tuhlaa ne ja tilaa pitsoja ja rullakebabeja kotiin ja hirveät määrät karkkia, kuivakakkuja, limsaa ja suklaata. Loppukuukaudesta ei ole yleensä yhtään rahaa mihinkään.
Sitten alkaa se soittelu, mutta meille ei kyllä enää tule.

[QUOTE="sipsi";28210632]Tuollaisen käytöksen/ ronkeloinnin jälkeen minä en tarjoaisi varmaan niitä meidänkään eväitä... :([/QUOTE]

Mullakin meni nyt tiski kiinni.

Onpas erikoinen tyyppi. Sanot seuraavalla kerralla että teillä on nyt tätä ruokaa, eikä muuta oo. Ja jos haluaa leipää, tee hänelle pari äläkä tarjoa enempää vaikka vonkuis. Onko hänellä muissakin asioissa yhtä huonot käytöstavat?

Hassu. Olisi aika röyhkeä tyyppi jos söisi vaa teillä noita kallliimpia ruokia ja säästäisi omat rahansa. Mutta kun kerroit että tuhlaa heti myös omat rahansa kepabeihin ja muihin herkkuihin niin tulee tunne että on vähän normaalia tyhmemmpi kyseessä.
Onko hän ihan normaalipainoinen? (ei voi olla jos kokonaisen paahtoleivän syö...)

Mun entinen kaveri oli just tommonen, hänellä tosin on myös lapsi joka söi meillä päivittäin. Joskus saattoi sluipailla viikonkin tekemättä/ ostamatta kotiin ruokaa, kävi eri paikoissa kylässä (kavereilla) ja vanhemmillaan syömässä. En tiedä vaikka edelleen jatkaisi tuota, eipä kyllä kiinnostakaan. Kauhea akka on!!

Yhteistyössä