Pitäis laatia viikon ruokalistaa, mut päässä lyö tyhjää. Vinkatkaa äkkiä helppoja, nopeita, terveellisiä ja edullisia ruokavaihtoehtoja. Kiitos jo etukäteen
!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja koivunkäpy:ruskistan lihat jos jaksan, keittelen parituntia, mausteena lihalientä, pippuria, yrttejä, sipuleita porkkanaa, mitä millonki..
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Broileripastaa! meillä lasten lempparia.
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:Alkuperäinen kirjoittaja koivunkäpy:ruskistan lihat jos jaksan, keittelen parituntia, mausteena lihalientä, pippuria, yrttejä, sipuleita porkkanaa, mitä millonki..
Mistä te ihmiset revitte aikaa tuollaisiin parin tunnin keittelemisiin? Meillä ruoan pitää valmistua nopeasti.
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:Alkuperäinen kirjoittaja koivunkäpy:ruskistan lihat jos jaksan, keittelen parituntia, mausteena lihalientä, pippuria, yrttejä, sipuleita porkkanaa, mitä millonki..
Mistä te ihmiset revitte aikaa tuollaisiin parin tunnin keittelemisiin? Meillä ruoan pitää valmistua nopeasti.
Alkuperäinen kirjoittaja fffrt:Alkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:Alkuperäinen kirjoittaja koivunkäpy:ruskistan lihat jos jaksan, keittelen parituntia, mausteena lihalientä, pippuria, yrttejä, sipuleita porkkanaa, mitä millonki..
Mä pistän ruoan aina aamulla ensimmäisenä uuniin jos tiedän että siinä menee pari tuntia. Samalla sit voi syödä aamupalan ja tehdä aamupesut ja ruoka valmistuu rauhassa. Eikä tarvitse sitten kun lämmittää kun on ruoka-aika.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Keitetään n. 2,5dl pastaa, vähän suolaa sekaan. Ruskistetaan broiskut (itse käytän hunajamarinoituja) sekä sipuli. Sitten pasta ja broiskut uunivuokan, sekaan vielä paprikaa, päälle 6dl ruokakermaa ja juutoraastetta. 200 astetta ja n. 25min.
Mä olen kotona päivät enkä tosiaan tee ruokia edellisenä päivänä valmiiksi, enkä tosiaan keittele mitään enempää kuin maks tunnin... :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:Alkuperäinen kirjoittaja fffrt:Alkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:Alkuperäinen kirjoittaja koivunkäpy:ruskistan lihat jos jaksan, keittelen parituntia, mausteena lihalientä, pippuria, yrttejä, sipuleita porkkanaa, mitä millonki..
Mä pistän ruoan aina aamulla ensimmäisenä uuniin jos tiedän että siinä menee pari tuntia. Samalla sit voi syödä aamupalan ja tehdä aamupesut ja ruoka valmistuu rauhassa. Eikä tarvitse sitten kun lämmittää kun on ruoka-aika.
Nin, noinhan sen vois tehdä jos olis kotona päivät. Toki mäkin jotakin ruokia teen iltaisin valmiiks seuraavalle päivälle.