Ruotsalainen kansanpuolue (RKP) haluaa leikata kehitysavusta jättimäisen summan pois kaikista heikoimmassa asemassa olevilta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras

"IL:n tiedot: PS haluaa leikata kehitysavusta vähintään 500 miljoonaa, RKP:lle käy korkeintaan 100 miljoonaa
Vuonna 2023 valtion budjetissa kehitysyhteistyön määrärahat ovat kokonaisuudessaan 1 117 miljoonaa euroa."

Ap:lla mättää taas pahasti luetun ymmärtäminen ja sisäistäminen.
Olet siis persu ja puoluetoimistolla varmuudella eväät vähissä.
Vauva av:lla on hauska ketju menestyvistä uranaisista. Käypä lukaisemassa.
Ketjun kaljakoriviiesti sai hörähtämään naurusta.

Lisätään taas vähän aloittajan peppukipua ja pahennetaan vieroitusoireita.

SDP:n kannatus Sannan aiheuttamassa syöksykierteessä. Kiitos Sanna, teet hyvää tuötä. :laugh:

Miksi sitten teet niin? Minä en peukuttanut itselleni, vaan kyseisen viestin kirjoittajalle. On täällä katsos muitakin, jotka sinua hieman ojentavat, petrisein.
Kiitos peukusta.😀
Vauva av:lla on ketju jossa keskustellaan oudoimmista palstakirjoittajista.
Kiira Korpi on nyt siellä riepoteltavana.
Minusta on ihanaa pitkän kävelylenkin jälkeen loikoilla pitkällään ja selata nettiä.
Oli huojennus lukea sieltä, että Sanna oli nauranut iloisesti lentokoneessa avustajansa kanssa. Moni ottaa avioeron hyvin raskaasti vaikka ei kannattaisi.
Olen jo hyvin monesti kirjoittanut tällä palstalla, että Sanna on erinomainen roolimalli kaikille maailman naisille minä mukaan lukien.
Ruotsalaiset ovat oikeassa. Suomalaisten käytöksessä on valitettavan vähän hurrattavaa.
Onneksi Suomen ulkopuolella Venäjä poislukien Sanna saa arvoisensa kunnioituksen. Onnittelut kaikista titteleistä ja huomionosoituksista.
Lepään onnellisesti laakereilla ja annan itselleni täydet pisteet joka asiassa.
Nyt voitte vapaasti virtuaalisesti kivittää ja puida nyrkkiä mielin määrin ruutujenne ääressä.
Täytyy tästä nousta ylös kahvin keittoon.

Kiitos peukusta.
Vauva av:lla on ketju jossa keskustellaan oudoimmista palstakirjoittajista.
Kiira Korpi on nyt siellä riepoteltavana.
Minusta on ihanaa pitkän kävelylenkin jälkeen loikoilla pitkällään ja selata nettiä.
Oli huojennus lukea sieltä, että Sanna oli nauranut iloisesti lentokoneessa avustajansa kanssa. Moni ottaa avioeron hyvin raskaasti vaikka ei kannattaisi.
Olen jo hyvin monesti kirjoittanut tällä palstalla, että Sanna on erinomainen roolimalli kaikille maailman naisille minä mukaan lukien.
Ruotsalaiset ovat oikeassa. Suomalaisten käytöksessä on valitettavan vähän hurrattavaa.
Onneksi Suomen ulkopuolella Venäjä poislukien Sanna saa arvoisensa kunnioituksen. Onnittelut kaikista titteleistä ja huomionosoituksista.
Lepään onnellisesti laakereilla ja annan itselleni täydet pisteet joka asiassa.
Nyt voitte vapaasti virtuaalisesti kivittää ja puida nyrkkiä mielin määrin ruutujenne ääressä.
Täytyy tästä nousta ylös kahvin keittoon.
Sanna saa siis "arvoisensa kunnioituksen" Pohjois-Koreassakin, tuossa julmassa diktatuurissa

Yhteistyössä