Ruotsalainen mies paritti ja raiskasi vaimoaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tämäkin on minusta kauhea. Entä sinusta?

"Päijät-Hämeen käräjäoikeus langetti kuusi kuukautta ehdollista vankeutta orimattilalaiselle 65-vuotiaalle miehelle, joka paritti myös alaikäisiä toistuvasti eri puolilla Suomea parin vuoden ajan."

"Naiset eivät olleet alisteisessa asemassa ja he saivat itse valita asiakkaansa. He saivat myös itse lopettaa halutessaan yhteistyön miehen kanssa, kuten moni tekikin."

Naiset täysin vapaaehtoisesti myivät itseään ja mies vain pientä palkkiota vastaan helpotti naisten työtä hankkimalla heille asiakkaita.

Miehen toiminta oli laitonta, mutta tuskin kovin moni häntä siitä paheksuu.

"Naiset eivät olleet alisteisessa asemassa ja he saivat itse valita asiakkaansa. He saivat myös itse lopettaa halutessaan yhteistyön miehen kanssa, kuten moni tekikin."

Naiset täysin vapaaehtoisesti myivät itseään ja mies vain pientä palkkiota vastaan helpotti naisten työtä hankkimalla heille asiakkaita.

Miehen toiminta oli laitonta, mutta tuskin kovin moni häntä siitä paheksuu.

Mielenkiintoinen näkemys.

"Helsingin käräjäoikeus tuomitsi vuonna 1987 syntyneen Niko Kristian Korpin kahden vuoden ja kahden kuukauden vankeuteen yhdestätoista lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä.

Rangaistukseen vaikuttivat alentavasti miehen lukuisat aiemmat rikostuomiot samankaltaisista teoista. Niitä on käsitelty viimeksi oikeudessa vuosi sitten.

Nyt käsittelyssä olleet rikokset tapahtuivat vuosien 2008 ja 2020 välillä. Yhteensä uhreja oli tässä rikoskokonaisuudessa 11. Nuorin heistä oli 11-vuotias tutustuessaan mieheen. Joihinkin uhreihin mies piti yhteyttä vuosien ajan.

Miehen toiminta oli aina samanlaista. Hän esiintyi itse internetissä ikäänsä nuorempana, vaikka oli tapahtuma-aikaan parikymppinen."

Yhteistyössä