Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ihkuraksupoksu:Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:http://www.meandi.se
ja vain kotimyyntiä =) mulla kutsut ensi viikolla!!![]()
Mulla myös kuiden vaihteessa kutsut...ja harkitsen jälleenmyyjäksi ryhtymistä täällä Oulun seudulla..
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:joo, siinä meidän perhe-lehden mainoksessa haettiin siis noita jälleenmyyjiä, ei suinkaan myyjiä minnekään liikkeeseen?? =)
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Voisiko olla Blåbär&Lingonbär?
Alkuperäinen kirjoittaja Heiduska:Alkuperäinen kirjoittaja ihkuraksupoksu:Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:http://www.meandi.se
ja vain kotimyyntiä =) mulla kutsut ensi viikolla!!![]()
Mulla myös kuiden vaihteessa kutsut...ja harkitsen jälleenmyyjäksi ryhtymistä täällä Oulun seudulla..
![]()
mää kans oulun seudulta, ja varasin kutsut netin kautta että tahon emännäksi. ei vaan oo vielä tullu tietoa että millon niitä voi järkätä. menikö kauvan että sait tiedon millon voit järkätä??
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:Alkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:soosoo, pehmeäpupu, miten rumasti sanottune mitään retkuja ole
![]()
Häh?? Kaikki vaatteet on rytkyjä, retkuja..tms..ilman mitään tunnesidettä![]()
eieieiei, ei missään nimessä, jokainen lastenvaate on rakkaudella mietitty ja hankittu :heart:ja hinnatkin näkee kruunuissa siellä kuvastossa, kun ottaa siis yhden tuotteen esille! en sitten tiedä millaista kurssia käyttävät... 100kr=10e??
Alkuperäinen kirjoittaja vierastus:Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:joo, siinä meidän perhe-lehden mainoksessa haettiin siis noita jälleenmyyjiä, ei suinkaan myyjiä minnekään liikkeeseen?? =)
Ok, siis väärin ymmärsin tai huolimattomasti ehkä luin...Sorry jos aiheutin jo sydämen tykytyksiä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:Alkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:soosoo, pehmeäpupu, miten rumasti sanottune mitään retkuja ole
![]()
eieieiei, ei missään nimessä, jokainen lastenvaate on rakkaudella mietitty ja hankittu :heart:ja hinnatkin näkee kruunuissa siellä kuvastossa, kun ottaa siis yhden tuotteen esille! en sitten tiedä millaista kurssia käyttävät... 100kr=10e??
Alkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:Alkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:soosoo, pehmeäpupu, miten rumasti sanottune mitään retkuja ole
![]()
Ai jaa, no mä en taida olla tarpeeksi materialisti sitten![]()