Ä
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja One large coffee to go:Nehän oli edellisellä vuosisadalla ne Dianan häät...
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja One large coffee to go:Nehän oli edellisellä vuosisadalla ne Dianan häät...
Edellisellä vuosituhannella.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja One large coffee to go:Nehän oli edellisellä vuosisadalla ne Dianan häät...
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja One large coffee to go:Nehän oli edellisellä vuosisadalla ne Dianan häät...
luit sitten miten halusit alotuksen?Kyllähän Di oli aivan omassa luokassaan. Mitä mun prinsessa häät kuuluu tähän? Kehuin Dianaa. Ihme tyypei tas tulkitsemassa asioita.
Alkuperäinen kirjoittaja One large coffee to go:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja One large coffee to go:Nehän oli edellisellä vuosisadalla ne Dianan häät...
luit sitten miten halusit alotuksen?Kyllähän Di oli aivan omassa luokassaan. Mitä mun prinsessa häät kuuluu tähän? Kehuin Dianaa. Ihme tyypei tas tulkitsemassa asioita.
En mä mitään tulkitse. Kumpiakaan häitä en oo katsonut. Mutta kyllä ne voi molemmat olla vuosisadan häitä, tai olla olematta, koska ovat olleet eri vuosisadoilla (tai -tuhansilla, kuten monet korjasivat).
Ja kyllä, on ihan pakko puuttua tähän yksityiskohtaan.![]()