ruotsi yritti vuosisadan häitä ja epäonnistui.Kyllä se Prinsessa Diana edelleen johtaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ärsyttävä kansa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja wh:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja wh:
Ai häitä pitää oikein verrata, no näytäpä sä vähän videokuvaa sun häistä niin katotaan että onko ap:lla edes varaa haukkua Victorian häitä. Siellä on taas joku kateellinen perussuomalainen juntti joka ei saanut omia prinsessahäitä.

Ite oot juntti. Vertasin häitä ja mikä sua nyppii jos tykkään toisista enemmän kuin toisista. Se on mun mielipide.

Sä väitit että on epäonnistuneet häät ihan aluksi jos et muista. Mun mielestä pitää ensiksi itse onnistua paremmin kyseisessä asiassa ennen kun voit haukkua muiden häitä, eli jos sulla ei oo hienompia häitä näyttää niin pidä turpas kiinni.

no niin. ketju kohta pistetään poikki.

Aivan ihana hääpari!
Jos vertaa aikoinaan Dianaan ja Charlesiin, niin olihan aikakin toinen. Nippa nappa oli väritelkkuja edes ja ohjelmia harvoja, niin nuo hääthän oli sen mittpuun mukaan tietysti ihan loistavat.
Victoria ja Daniel silminnähden rakastuneita, aika hyvin 8v jälkeen...
Diana aikoinaan ujo morsian ja Charles vanha, kylmä pieru (anteeksi..)

Alkuperäinen kirjoittaja One large coffee to go:
Nehän oli edellisellä vuosisadalla ne Dianan häät...

luit sitten miten halusit alotuksen?Kyllähän Di oli aivan omassa luokassaan. Mitä mun prinsessa häät kuuluu tähän? Kehuin Dianaa. Ihme tyypei tas tulkitsemassa asioita.

Mïnusta nuo oli upeat häät. Ja morsian oli kaunein, mitä mä olen nähnyt ja näin myös Dianan ja Charlesin häät. Victoria oli upea. Puku oli yksinkertaisuudessaan todella tyylikäs ja sopi morsiamelle. Victoria säihkyi. Hän eli elämänsä onnellisinta päivää ja se näkyi!

Rakkaus kaunistaa ja nämä häät oli kyllä ylitse muiden siinä suhteessa, että se rakkaus todella näkyi. Joka ainoa ilme, katse, hymy kertoi sen. Ei tuollaista rakkautta voita jotku krumeluurit ja mahtipontiset seremoniat.

Kaunista, yksinkertaista ja täynnä rakkautta! Vuosituhannen häät!

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja One large coffee to go:
Nehän oli edellisellä vuosisadalla ne Dianan häät...

luit sitten miten halusit alotuksen?Kyllähän Di oli aivan omassa luokassaan. Mitä mun prinsessa häät kuuluu tähän? Kehuin Dianaa. Ihme tyypei tas tulkitsemassa asioita.

Mïnusta nuo oli upeat häät. Ja morsian oli kaunein, mitä mä olen nähnyt ja näin myös Dianan ja Charlesin häät. Victoria oli upea. Puku oli yksinkertaisuudessaan todella tyylikäs ja sopi morsiamelle. Victoria säihkyi. Hän eli elämänsä onnellisinta päivää ja se näkyi!

Rakkaus kaunistaa ja nämä häät oli kyllä ylitse muiden siinä suhteessa, että se rakkaus todella näkyi. Joka ainoa ilme, katse, hymy kertoi sen. Ei tuollaista rakkautta voita jotku krumeluurit ja mahtipontiset seremoniat.

Kaunista, yksinkertaista ja täynnä rakkautta! Vuosituhannen häät!

Ehdottomasti samaa mieltä! Olivat todella vuosituhannen häät! En ole koskaan (edes omissa häissäni) tuollaista rakkauden tunneta morsiusparin välillä nähnyt.

Yhteistyössä