Ei, kyllä toi mun viesti oli tärkeä.
Yhteiskunnassa tehdään EDELLEENKIN erittäin isoa virhettä siinä, että jätetään Esson kahvilan Reiskojen mielipiteet huomiotta.
Mä oon aina sitä mieltä että "älä katso millä tyylillä joku esittää asian, vaan mitä se puhuu".
Vaikka joku työtön levyseppä-hitsaaja sylkäisis suustaan jonkun alkeellisen lauseen ma_mutuksesta, niin se saattaa olla oikeassa.
En ole persu, en tällä hetkellä hommais minkään puolueen jäsenkirjaa. Mutta.
Niin h-lvetin paljon kuulee sitä latistavaa ja lannistavaa puhetta että persut ovat kouluttamatonta ja junttia porukkaa = heitä ei saa kuunnella.
Mutta oli asiana korona, oli se ma_mutus, niin persut on KOKO AJAN OLLEET OIKEASSA.
Ei ne oo oikeassa joka asiassa, eivät ole (kun nyt kuitenkin mut samaistat ankeaksi persuksi).
Mutta jospa joskus, ees joskus tälläki palstalla loppuis se ininä, kun ei puhuta söpösti suunnilleen erilaisista tofu/latte-kahvien ja uusimman Berliinin reissun ihanuuksista, vaan puhutaan raakaa asiaa. Totuuksia.
Ja kyllä, mua surettaa Ruotsin kohtalo. Kun annetaan politiikka joidenki hempeilijöiden käsiin jotka eivät osaa käyttää tunteiden lisäksi järkeä, niin tuhoa tulee.