Ruotsin Salkkarit ja muut saippuaoopperat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Professional Griefer
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Professional Griefer

Vieras
Tiedän, että täällä on ainakin muutama Ruotsissa asustava.
Haluaisin tietää mikä on sielläpäin sellainen kepeä Salkkarimainen höpöhöpö -ohjelma? Kaikilla mailla kun on omansa.

Pitää todenteolla opiskella kirjoituksia varten ja ajattelin, että kuullunymmärtämisen ja sanontojen jne. opetteluun voisi olla hyvä joku helppo ohjelma, josta olisi samalla viihdettä.

Draamasarjoista Beckistä en oikein pidä, mutta Siltaa ajattelin jossain vaiheessa katsoa.

Saa myös ehdottaa jotain helppoa kirjallisuutta, aikakauslehteä tai vaikka blogia, josta voisi olla hyötyä mulle :) Osaamistaso on B2 kämänen ruotsi.

Solsidan.

(mä en kyllä asu Ruotsissa, mutta se on älyttömän hauska ruotsalainen sarja, en kyllä tiedä, tuleeko tällä hetkellä jostain)

Eikös tossa Sillassa muuten puhuttu tanskaa?

Solsidan.

(mä en kyllä asu Ruotsissa, mutta se on älyttömän hauska ruotsalainen sarja, en kyllä tiedä, tuleeko tällä hetkellä jostain)

Eikös tossa Sillassa muuten puhuttu tanskaa?

Aa toi onki tullu Ylen kanavalta? Pitää lat.. etsiä jostain se ruotsinkielisillä teksteillä =)

Ai oliko Silta tanskalainen? :D Mun äiti puhui siitä ruotsalaisena sarjana.. no jääkööt se sitten myöhemmäksi.

Toki myös yksi vaihtoehto on katsoa englannin tai suomenkielisiä sarjoja tai elokuvia ruotsalaisella tekstityksellä, mutta koen kaipaavani enemmän sitä kuullun harjoitusta, sekä opin mielestäni paremmin kirjoitetunkin kielen niin.

Ootko nähnyt Millennium-leffat? Ne on ainakin mielenkiintoisia. Jos dekkareista tykkäät, Johan Falkit on myös hyviä. Ai niin, älä unohda Ruotsin miljonääriäitejä :xmas:

Ruotsin Miljonääriäitejä oon kattonutkin :D Ehkä pitää hankkia ne ruotsalaisilla tekstityksillä!
Hei noi Milleniumit! Kiitos, etsin Netflixistä :) Tai lat... lainaan kirjastosta.

ismo_approves.jpg

Yhteistyössä