Rusehtavaa vuotoa rv 39.. apua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Karvapallo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Karvapallo

Aktiivinen jäsen
27.06.2008
4 377
0
36
Vessassa käydessä huomasin, että mulla oli tullut hieman rusehtavaa valkovuotoa jossain välissä, ihan muutama tippa varmaan kun niin pieni alue oli mutta kuitenkin..
Mitä tää voi tarkoittaa tai miksi sitä on tullut? Onko siinä ollut verta?
Kauhee jännitys iski.. pitäskö mun nyt soittaa synnärille ja mennä näytille vai mitä ihmettä..

Yleensä semmoiset tummat vuodot ovat merkki kohdunkaulan kypsymisestä. Vielä ei ole syytä soitella tai lähteä näytille. Sitten jos kyseessä olisi kirkas veri, niin silloin näytille.

Esikoinen syntyi parin vuorokauden päästä siitä, kun alkoi tulla tummanruskeaa vuotoa.

Varmaankin ennakoi synnytyksen käynnistymistä! Voithan sä soittaa synnärille, mut kyllä toi mun mielestä on ihan normaalia, kun alkaa synnytys käynnistyä. Onnea koitokseen! :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja heh:
ootkos ihan just vaSTA tajunntu olevasi raskaana? Vai mistä moinen hysteria....

ensimmäinen lapsi on mahassa ja tottahan se nyt jännittää :ashamed: Kovasti toivottu lapsi on, en sitä sano mutta kyllä se elämänmuutos ja varsinkin se synnytys pistää vatsassa perhosia lentelemään. Koko ajan se hetki vaan näköjään tulee lähemmäksi.. :)

Okei, ei tullut yhtäkkiä mieleen, että limatulppaa olisi kun tuli niin vähäsen. Mutta nyt oon taas hetken viisaampi, pian ilmestyy uusi "oire" ja sitten sitä ollaan taas sormi suussa :laugh:

Sen siitä saa, kun ei tiedä vielä mistään mitään. Onneksi te ootte täällä palstalla niin viksuja :D

Mulla eka ruskea limavuoto tuli 39+6 ja parin tunnin päästä siitä alko synnytyssupparit. POika näki päivänvalon kyllä vasta 40+1 kun sen verta pitkä toimitus oli. Eiköhän se merkkaa vaan sitä että siellä kohdunsuulla on jotain tapahtumassa.

Minulla alkoi ihan verivuodolla ja pari tuntia sen jälkeen alkoi supparit. Itsekin olin ihan kauhuissani kun verta tuli kuitenkin ihan reilusti ja esikoista silloin odotin. Enkä ollut mistään kuullut, että niinkin voi alkaa.

Mulla ei ole vielä ollut ainuttakaan kunnolla kipeää supistusta, semmoisia pikkuisia vain, joten aika vahvasti on ollut sellainen olo, että ei tästä mihinkään olla lähdössä ennen laskettua ainakaan. Tänään on kyllä "kävelylenkin" jälkeen harjoitussupistellut ja kiristänyt mahaa pitkin iltaa aika paljonkin.

Kyllähän mä sen oon tiennyt, että lähtö voi tulla koska vain mutta kyllä se silti havahduttaa. Kova oon jännittämään kyllä, pienempiäkin asioita :D
Katsotaan nyt josko vaikka tästä alkais sitten pian supistelemaan, jos teillä on kerta noinkin pian tiputtelun jälkeen alkanut synnytys niin ehkä sitä on toivoa, että itselläkin sitten.

Yhteistyössä