Ruskeaa vuotoa vaikka ei ole kuukautisten aika. Mitä ihmettä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sannuli88
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Sannuli88

Jäsen
04.01.2010
943
1
16
Eli olen nyt vuotanut kolmatta päivää ruskeaa tuhrumaista vuotoa. Tosin ensimmäisenä päivänä vuoto oli vaaleanpunaista ja sitä ei tullut kuin pyyhiessä. Nyt vuotoa on tullut vähän siteeseenkin. Maanantaista asti vatsa on ollut turvoksissa ja arka. Alaselkä on hieman kipeä. Kuukautiset olivat 6.3. ja jokseenkin ehkä vähän omituiset. Kestivät 4 päivää 6 päivän sijaan. Kuukautiset olivat ensimmäiset kaksi päivää runsaat ja seuraavat kaksi tuli vain vähän vuotoa.

Olemme yrittäneet toista lasta ja viime perjantaina sekä lauantaina "pupuilimmekin" siinä toivossa että tärppäisi ;) Mitä tämä ruskea vuoto nyt oikein mahtaa olla? :O Viime raskaudessa vuosin rv 4-5 ruskeaa vuotoa. Lääkärin mukaan "vanha veri" valui pois. Olen tehnyt nyt 2 raskaustestiä ja molemmat negatiivisia. Testit tein siis olettaen että jos olin kuukautisista huolimatta raskaana. Huolestuisitteko tälläisessä tilanteessa tai onko jollain ollut vastaavanlaista tilannetta? : / Vai onko tämä nyt jotain kiinnitymisvuotoa? Help!

alkio on voinut kiinnittyä jollloin vuotoa voi tulla ja jos sinulla ovulaatio ollut silloin ku kerroit olleenne yhdynnässä niin siitä on vasta vähän aikaa joten raskaustesti ei ole voinut vielää positiivista. testi näyttää n.14vrk--->ovulaatiosta.

Kiitti sulle, luin vaan otsikon, yritän tässä syödä samalla kun luen palstaa.
Onko pakko laittaa tänne kaikki ällöt aloitukset. Soita mielummin lääkäriin jookos?