ruskeaa vuotoa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ymmällään olen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

ymmällään olen

Vieras
hei!olen ollut ilma pillereitä nyt puoli vuotta..nyt ollut tullut viikon verran vähän ruskeaa vuotoa ja pari kertaa paperiin tullut vähän verta.en ole testiä tehnyt mutta pakkohan se on tehdä jos tämä jatkuu.. vai voinko edes olla raskaana?mitään oireita ei ole ollut..kierto heittelee 40/28 päivän välillä nyt on väliä ollut33 päivää..mitä teen?testi vai odottelenko vielä? vastauksia pliis..

Eipä tuohon osaa vastausta antaa... Joko alkaa hormonit heitellä ja menkat alkaa tiputtelulla, tai olet ehkä raskaana ja elimistö tyrkkää ""valemenkkoja"" tai kyseessä voi olla myös alkuraskauden keskenmeno.

Teeppä testi ja kattele jatkuuko vuoto.

miten saan tietää jos on kesken meno?kun ei oireitakaan ole.. ruskeaa vuotoa tulee edelleen..joka päivä saa ajatella jospa huomenna alkaisi...huomenna se testi on parasta käydä ostamassa.. saa ainakin varmuuden onko raskaana vai ei..

Itse olen saanut keskenmenon kahdesti, ensimmäisen yhteydessä lääkäri tuumasi että naiset saavat keskenmenoja tietämättään enemmän ku tiedetään. Koska km voi tosiaan tulla niin raskauden alussa, että voisi luulla menkoiksi jotka hiukan myöhässä ja vähän kivuliaammat.

se tässä juuri ihmetyttää kun ei tule punaista verta vaan ruskeaa vuotoa.mahaa ei koske.. minneen ei koske.eilen illalla tuli paperiin verta mutta sekin vaihtui taas aamuun mennessä ruskeaksi.. ja siteeseen ei tule oikeastaan mitään jälkeä että edes mitään valuisikaan.

heips taasen!enpä ole vieläkään testiä tehnyt..tuntuu toisaalta että on turhaa tehdä mutta toisaalta taas olisi kiva tietää jos olisinkin raskaana... vieläkään ei verta valu..pissillä käydessä ja sen jälkeen pyyhkiessä ruskeaa vuotoa tulee paperiin mutta siteessä korkeintaa on pikkurillin kyllen kokoinen läikkä..kääk... inhottavaa kun ei tiedä mitä tekisi..apteekkikin sen verran kaukana että ei jaksa sinne mennä jos huomenna:D Ihanaahan se olisi että pikku nyytti tulisi

Hei, jos ruskeaa vuotoa on jatkunut jonkun aikaa niin hakeutuisin lääkäriin. Itselläni oli tuontyyppistä vuotoa joitakin vuosia sitten ja tutkimuksissa selvisi, että kyseessä oli kohtutulehdus, joka sitten parani lääkekuurilla. Varsinaista kipua en itse tuntenut paitsi lääkärin sisätutkimuksessa kohtu aristi. Ei vaarallista mutta sanoivat, että hyvä kun hakeuduin lääkäriin, koska hoitamattomana voi aiheuttaa ongelmia, mm. mahdollista lapsettomuutta.

Hei! Tiedän tunteesi tuossa tilanteessa! Itselläni alkoi n. kolme viikkoa kestänyt ruskea vuoto viikon päästä plussauksen jälkeen eli rv 5-7. Olin aivan hermona ja kävinkin hakemassa sairaslomaa muutamiksi päiviksi ja lepoahan tarvitsinkin. Kirkasta verta tuli myöskin hieman, mutta vaihtui nopeasti jälleen ruskeaksi tuhruksi. Minullakaan ei varsinaista kipua ollut ja nyt toivonkin, että vuodot pysyvät poissa tammikuulle saakka!

Voit hyvinkin olla raskaana! Onko sinulla muita oireita?! Kaikillahan ei oireita ole edes, joten ostamaan vaan testiä niin pääset piinasta! Ota kaiken varalta varovasti nyt ja toivotaan, että plussaa näyttää!!!!

Soitin ensineuvoon..selitin tilanteen ja eipä täti sielä oikein mitään sanonut..naureskeli vain että kyllä ne alkaa mutta tee testi niin ainakin tiedät oletko raskaana.No okei huomen aamulla polkasen apteekkiin ostan testin ja jos näyttää negaa soitan uudelleen ensineuvoon ja varaan ajan lääkärille.luin äsken lääkärikirjoista jo kohtusyövistä ym ja nyt alkoi pelottaa:(

Heips taas! tein testin ja negaa näytti elikkä.. nyt sitten odotellaan taas jos alkasikin vaikka kuukautiset... ensiviikolla lääkäriin jos nyt ei satu joitakin kipuja tulemaan.ruskeaa vuotoakaan ei tule..ainakaan tällä hetkellä.. tiedä mitä taas on myöhemmin.. kyllä tämä on piinaavaa!

Yhteistyössä