Ruuanlaittajat!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja F50 laittaa ruokaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
F

F50 laittaa ruokaa

Vieras
Ongelmana on ruoka. Nyt tahtoisin teidän ehdottavan meille sopivia nopeita, helppoja ja halpoja päivällisruokia! Huomioon olisi otettava ettei isäntä syö muuta lihaa kuin nakkeja tai makkaroita (ei edes jauhelihaa tai kanaa), kalaa hän syö. Hän ei myöskään syö mitään kasviksia. Minulla on keliakia, laktoosi-intoleranssi, tomaatti, omena sekä pähkinä allergiat että anoreksia jonka takia ruua tulisi olla vähäkalorista. En myöskään syö punaista lihaa. Näillä eväillä pitäisi taikoa taaperolle terveellistä ruokaa ilman että minun täytyy laittaa kolmea eri ruokaa perheelleni.

[QUOTE="...";26744548]Joo, pitäiskö käydä jossain ravitsemusterapeutilla vähän juttelemassa.[/QUOTE]

Mitä apua sieltä oletat saavan? (eli olen käynyt mutta ei sieltä ylläolevaan ongelmaan ole saanut ratkaisua)

Isäntä taikoo oman makkara-aterian, sinä teet taaperolle terveellisen ja monipuolisen aterian ja koetat olla siirtämättä häneen omia asenteita, ja mahdollisuuksien mukaan yhteiset tekijät (kastikkeet, lisäkkeet yms) teette luontaisesti gluteenittomana ja laktoosittomina. Kunhan säälitte lasta!

Onko aloitus edes tosi? Jos on, niin apua! Pelkästä makkarasta, perunasta (tätä mies ilmeisesti syö?) ja kalasta nyt ei hirveesti vaihtoehtoja keksi. Lapsen on ainakin saatava kunnollista ruokaa. Lohi-perunakiusaus esimerkiksi tai lohikeitto, uunilohi ja muusi. Makkara nyt ei lapselle varsinkaan oo terveellistä.

Yhteistyössä