Ruumiin paikan tietäminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pesky Pixie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kuulostaa jännältä!

Katton parhaillaan Dexteriä, mutta mielellään lähden avuksi, jos apua kaipaat. Otan vaikka oman pistolapionkin mukaan, niin voidaan kaivaa kimpassa.

:O tuota noin... Ensin kyllä herää kysymys, että kuinka tiedät ruumiin paikan? Ja miksi ruumis ei ole jo haudattu perinteisellä tavalla? Ja lopuksi... Poliisin puoleen kääntyisin.

[QUOTE="vieras";26653578]:O tuota noin... Ensin kyllä herää kysymys, että kuinka tiedät ruumiin paikan? Ja miksi ruumis ei ole jo haudattu perinteisellä tavalla? Ja lopuksi... Poliisin puoleen kääntyisin.[/QUOTE]

No se on murhattu. Siksi ei ole haudattu perinteisellä tavalla. :xmas: Sain käteeni papereita, joissa on rasti siinä kohtaa mihin hänet on pantu. Niih.

Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;26653600:
siis mähän oon ihan valmis lähtee lapionvarteen jos tarvis =)

Hyvä, hyvä...eiköhän me jo kolmeenpekkaan parit luut ylös kaiveta.

Joskin 100 vuotta on aika pitkä aika. Mutta josko kallo ja polvilumpiot on vielä jälellä ainakin?

• Tykkää
Reactions: keppälerttu
No se on murhattu. Siksi ei ole haudattu perinteisellä tavalla. :xmas: Sain käteeni papereita, joissa on rasti siinä kohtaa mihin hänet on pantu. Niih.

onko siis murhaaja haudannut sen?
iiiiiiiik...

kyllä mä silti ehkä kääntyisin poliisin puoleen, vaikka sen sieltä itse kaivais ylös ni vois olla himpun vaikeeta selittää seurakunnalle kenen jäänteet haluaa haudattavaksi..

Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;26653602:
Anna asian olla, ei siellä enää mitään oo, kaik on maatunu 100:ssa vuodessa

No kun tekis mieli jotain tehdä. :) Siunata tai jotain. Kattookohan ne vähän pitkään kirkossa jos meen kysymään että voitaisko lähteä siunaamaan yks kaveri tuonne kankaalle :xmas:

Yhteistyössä