Jos mä tiedän että johonkin tiettyyn kohtaan (suunnilleen) on haudattu ruumis, niin miten mun pitäisi edetä jos mä haluaisin sen ylös sieltä? Haudattavaksi.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Pakko lisätä äkkiä, että siitä on sellainen 100 vuotta kun kyseinen ihminen on sinne haudattu.
Hey, mitä te ajattelitte :xmas:
Hey, mitä te ajattelitte :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;26653580:![]()
poliisille silti soittaisin, hautarauhan rikkominen kun ehkä kuitenkin kyseessä..kai ne osaa neuvoa.
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;26653580:![]()
poliisille silti soittaisin, hautarauhan rikkominen kun ehkä kuitenkin kyseessä..kai ne osaa neuvoa.
Te ootte NIIN tylsiä!![]()
No se on murhattu. Siksi ei ole haudattu perinteisellä tavalla. :xmas: Sain käteeni papereita, joissa on rasti siinä kohtaa mihin hänet on pantu. Niih.
Kuulostaa jännältä!
Katton parhaillaan Dexteriä, mutta mielellään lähden avuksi, jos apua kaipaat. Otan vaikka oman pistolapionkin mukaan, niin voidaan kaivaa kimpassa.
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;26653600:siis mähän oon ihan valmis lähtee lapionvarteen jos tarvis =)
No se on murhattu. Siksi ei ole haudattu perinteisellä tavalla. :xmas: Sain käteeni papereita, joissa on rasti siinä kohtaa mihin hänet on pantu. Niih.
Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;26653602:Anna asian olla, ei siellä enää mitään oo, kaik on maatunu 100:ssa vuodessa