Ruusunjuuri napit Nova Plus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "ÄRSYYNTYNYT"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Heissan,

ajauduin tänne aloittamaani keskusteluun, kun minulle yritettiin kaupata puhelimitse sähköhammasharjaa ja heti nousi karvat pystyyn, että liekkö kyseessä taas sama firma josta jo kalsari- ja pillerihalpaan olin mennyt. "Ei kiitos"- siis ja syvä huokaus.
En siis edes tiedä olisiko kyseessä ollut sama firma, mutta ilmeiset "traumatisoitunut" olen "ilmaisten" tuotteden vastaan ottamisessa. Soittaja oli ilmeisen hämmentynyt kun ei tuote kelvannut, eli kaiketi suurin osa ihmisistä vastaanottaa tälläisiä "lahjoja".

Nuo karhukirje kertomukset saa minut todella voimaan pahoin :( Firman toimintatapana näyttää olevan että kun ei ole s-postia ei jää dokumenttia ja voidaan sitten karhuta "maksamattomat" uudelleen kulujen kera, APUA!!

No nytpähän ainakin googlettamalla ajautuu tähän keskusteluun, eikä ole aivan yksin asian kanssa.

Menin halpaan ja tilasin näitä PRIMALIVA kapseleita ku puh.myyjä kehui niin kovasti ja kertoi miten helppoa on peruuttaa tai irtisanoa tilaus..Tänään sain taas uuden paketin ja päätin peruuttaa seuraavan heti ja irtisanoutua mutta seuraavan lähetyken viimeinen peruuttamispäivä on jo mennyt umpeen 6 päivää sitten!!!!Hitto mitä meininkiä!!Eikös tämä ole lainvastaista toimintaa ja kaiken lisäksi laskun eräpäiväki on jo tänään!!!!Huomenna lähtee kyllä äkäinen puhelu tänne huijari firmaan ja jos en saa palauttaa tänään tullutta pakettia ja peruutettua seuraavaa pakettia sekä irtisanouduttua niin sitten otan seuraavaksi yhteyttä kuluttaja-asiamieheen!!KEHOITAN KAIKKIA TEKEMÄÄN SAMOIN EIKÄ KANNATA IKINÄ ENÄÄ SEKAANTUA KYSEISEEN FIRMAAN!!!

primaliva@mmbg.ch tästä spostiosoitteesta olen jo kertaalleen onnistunut perumaan tilaukset :) nyt peruin toisen kerran, saapi nähdä vieläkö toimii. Ja siis tuli tilattua uudestaan nuo omenaviinietikka+kromikapselit kun kokeilin auttaisiko ihottumaani. ei auttanut.

primaliva@mmbg.ch tästä spostiosoitteesta olen jo kertaalleen onnistunut perumaan tilaukset :) nyt peruin toisen kerran, saapi nähdä vieläkö toimii. Ja siis tuli tilattua uudestaan nuo omenaviinietikka+kromikapselit kun kokeilin auttaisiko ihottumaani. ei auttanut.

Ja onnistui, vastaus tuli melkein heti :)

C- ja D-vitamiinin sekä magnesiumin ja Omega-3 rasvahappojen puute on mm. Suomalaisten yleisin ravitsemuksellinen puutos.

C-vitamiinia 500-1000mg / vrk
D-vitamiinia 50-125µg / vrk
Magnesium (sitraattia) 200-400mg/vrk kalsiumin ja magnesiumin suhde on 2:1
Omega-3 rasvahappoja

D-vitamiinit saa kympillä iHerbistä.

Muut saa todella edullisesti esim. Citymarketin luontaistuotehyllystä.

Eli kuukausihinnaksi tulee n. 5€.

Ruuan merkitys D-vitamiinilähteenä on vähäinen: 90% ihmisen D-vitamiinista on peräisin iholta (ellei hän ota D-vitamiinia ravintolisänä). Suomalainen nainen saa ruoastaan keskimäärin 5 ja mies 7 mikrogrammaa D-vitamiinia. Suomessa auringonvaloa on riittävästi D-vitamiinin valmistukseen vain toukokuun alusta elokuun loppuun eli kun UV-indeksi on vähintään 3. Joskus lähes koko kesä on niin pilvinen, kylmä tai sateinen, että pelkästään auringosta on vaikea saada riittävästi D-vitamiinia. Auringosta saat D-vitamiinia, mutta vain silloin kun varjosi on lyhyempi kuin sinä itse. Siis lyhyen aikaa keskipäivällä, noin kello 10-16.

D-vitamiinia pitää syödä, niin paljon, jotta veren D-vitamiinipitoisuus nousee luonnolliselle (kesäauringon nostamalle) tasolle, joka on keskimäärin 125 nmol/l. Lukuisten tutkimusten valossa tämä tarkoittaa vähintään 50µg D-vitamiinia päivässä. Yleensä 100µg ja jopa enemmänkin, jos on isokokoinen ihminen. Pienille lapsille hiukan vähemmän.

Miksi ei-lääkärit Christel Lamberg-Allardt ja Suvi Virtanen jatkuvasti mediassa toistavat iänikuista mantraansa 7,5-10 µg/vrk annoksesta, jota ei saa ylittää. Se on epäeettistä ja väärää. Sama jos hoitaisi päänsärkyä jalkarasvalla. Ainoastaan pienet lapset saavuttavat tällä annoksella veren D-vitamiinipitoisuuden 50 nmol/l, jonka he väittävät riittävän kokonaisterveydelle.

Lisäksi he pelottelevat syövällä ja kuolemalla, jos annostuksen ylittää, vaikka D-vitamiinin puutos on linkitetty yli 70:een syöpätyyppiin.

Pelkästään luuston hyvinvoinnin kannalta suositeltava veren D-vitamiinipitoisuus on yli 80 nmol/l.

Eli jos ette syö D-vitamiinilisää, aloittakaa nyt!

Kannattaa seurata D-vitamiiniasioita Matti Tolosen sivuilta, vaikka ei hänen nimellään varustettuja vitamiineja söisikään.

D-vitamiini herättää paljon kysymyksiä. Fysiatrian erikoislääkäri Jukka Pekka Kouri vastaa katsojien kysymyksiin. (kesto 10 min)
http://areena.yle.fi/tv/1802812/?start=2m27s

D-vitamiini — hyötyä koko terveydelle!
http://ruohikolla.blogspot.fi/2013/01/d-vitamiini-hyotya-koko-terveydelle.html

Ainakaan Nova Plussan myyjiä ei voi väittää turhan ystävällisiksi. Juuri noita pillereitä yritti kaupata ja kun sanoin kohteliaasti "Ei kiitos, en osta mitään" tuli luuri korvaan ennen kuin ehdin edes lausetta loppuun asti. Eikö ihmisillä ole enää mitään käytös tapoja? Jotkut puhelinmyyjät ovat käyneet todella röyhkeiksi...

Soitettiin mulle töihin tuntemattomasta numerosta ja tarjottiin tämä ilmainen paketti omenaviinikapseleita. Itse teen töitä liikunta- ja terveysalalla ja vedän painontiputus ryhmiäkin. Kiinnostaa siis kokeilla, mistä on kyse, vaikkakin ennakkoasenne on, että tuskin siitä mitään huomattavaa apua on.. Nainen joka soitti oli mukava, mutta hyvät myyjät toki aina ovat miellyttävän ja rehellisen oloisia. Yhteystiedot ovat kuulema ihan Fonectalta saaneet ja minulta kysyttiin ainoastaan syntymäaika (ei loppuosaa) sekä osoite varmistettiin, paketin (30pv kuuri omenaviinietikkakapseleita) tulisi 3vkon sisään tipahtaa postilaatikosta. Firma on kuulema Ruotsalainen ja nimentään Primaliva... Enpä löytänyt siitä paljoakaan tietoa eikä ruotsinkieli taivu tarpeeksi että niitä voisin seuloa myöskään. Nainen kertoi että tilaus jatkuu automaattisesti hintaan 21,95/kk ellei sitä irtisano puhelinnumerossa joka on paketissa heti etusivulla. Jään odottelemaan! Itse aion heti jokatapauksessa irtisanoa tilauksen kun paketti napsahtaa postilaatikkoon, toivotaan ettei tule hankaluuksia vastaan. Nainen, Annika oli nimeltään muuten, sanoi ettei jonottaa tarvitse kuin max. 2 min puhelimessa, saa nähdä!!! Puhelun aikana tehtiin nauhoitettu äänikuitti jossa hän varmisteli että ymmärrän kaikki ehdot..Mitään numeroa en kuitenkaan ole saanut siis kun oli tuntemattomasta soitto, toivottavasti en ole kussut itseäni nyt nilkkaan. Voihan se olla et pakettia ei ikinä saavu mutta laskuja kyllä tulee tai että se puhelu maksaa 50€ :D huh... mutta mitä mä oon lukenut niin aika moni on myös onnistunut perumaan tilauksen ihan ongelmitta. Jos ilmenee jotain ihmeellistä niin kuluttaja-asiamieheen yhteys ei kai siinä muuta.
Jään odottelemaan!! Toivottavasti muilla positiivisia kokemuksia kyseisestä tuotteesta...
Mä luulen, että tämmöset firmat luottaa juurikin sellaisiin seniileihin mummoihin tai muuten huolimattomiin ihmisiin jotka ei muista/tajua sitä perua (tai kysyä puhelun aikana että jatkuuko se tilaus vai ei, jollekin voi hyvinkin jäädä sellainen fiilis että se on vaan se 1pkt joka tulee maksutta ja sitten voi tilata lisää jos huvittaa..) ja saavat siitä ne muutamat maksut perittyä. Jos soittaa samantien sinne asiakaspalveluun ja sanoo napakasti ja selvästi, että haluan tämän perua nyt heti ja kirjallisen vahvistuksen siitä sähköpostiin ja antaa niille vähän sellaisen fiiliksen, että tätä ihmistä ei kannata lähteä suututtamaan (olen itse siis ollut siellä puhelimen toisessa päässä joskus ja kyllä ne tietynlaiset ihmiset on sen tyyppisiä että oikein tuplatsekkaa itse ettei niille nyt vaan mene mitään turhia laskuja tai kirjeitä mistä ne voi repiä pelipöksynsä) niin kuvittelisin asian olevan ok..

tänään tuli postissa (avonainen!) paketti primaliva omenaviinietikkakapseleita. Itsekin hermostuin kun sähköpostiosoitetta ei löytynyt kuten edellisissä ruusujuuri tapauksissa ja soitin kiukkuisen puhelun asiakaspalveluun lopettaakseni tilauksen. paketissa oli kuitenkin myös Bamboo underwear-mainos, jossa oli seuraavan paketin hinta ja teksti: "2 trendikästä bamboo bokserimallia tai bamboo alushousua toimitetaan suoraan kotiisi joka toinen kuukausi". Alkaako minulle nyt tulemaan siis myös bambukalsareita kun ilmaisen omenaviinietikkakapselinäytepaketin hyväksyin? Suututtaa, pääsekö kyseisestä firmasta eroon ollenkaan! Onko muilla kokemuksia, että olisivat lähettäneet myös jotain muuta kuin mitä puhelimitse kauppasivat?

Pari päivää sitten tuli minullekin postissa nämä samaiset omenaviinietikkakapselit ja bamboo mainos! Epäilytti minuakin ja lueskeltuani näitä, päätin perua koko touhun, ettei jatkoa seuraa! Juuri soitin laskussa näkyvään as.palvelunumeroon(09-31585600)ja minuutin odottelun jälkeen tyttö vastasi:kysyi as.numeroni ja sanoi että tämä on sillä selvä, näitä ei sitten tule jatkossa enempää! Sujui siis hyvin ja toivottavasti asia on niin, ettei mitään jatkoa seuraa. Ja nyt en kyllä "lankea" enää mihinkään ilmaisnäytteisiin!!!

Soitin juuri tuohon asiakaspalvelunumeroon (09-31585600), jossa vastattiin HETI. Kerroin, että haluan peruuttaa äitini tilaamat tuotteet (omenaviinietikkakapselit). Mies langas toisessa päässä kysyi vain asiakasnumeroa ja tarkisti että se vastaa äitini nimeä, jonka jälkeen totesi, että lisää lähetyksiä ei tule. Helposti peruutus/lopetus sujui minultakin!

Miten on mahdollista että kaksi edellistä kirjoittajaa ovat "juuri" soittaneet tuohon asiakaspalvelunumeroon, jos se palvelee 9:30-16:30 välisenä aikana? Onko kenelläkään kokemusta että tuohon numeroon olisi oikeasti vastattu? Itse en ole useista yrityksistä huolimatta saanut ketään kyseisestä numerosta kiinni. Täytyy varmaan ottaa yhteyttä kuluttaja-asiamieheen.

Hei peruuttelin just kalsarit samaan numeroon, odotin 5 min . pimpelipomia kuunnellen ja kysyttiin vaan as. numero ja nimi, sekä haluaisinko jatkaa muilla ehdoilla 10:46 aloitin soittamaan ja 10:53 puhelu oli ohi.

On jo vuosi 2013 ja elokuuta eletään. Kalsarit tuli postissa ihan ilmatteeks mutta peruminen hoituu vain puhelimitse, ja nykyaikaa eletään. Nyt on kyllä sunnuntai mutta yritän heti maanantaina soittaa. Saa nähdä miten toimii.

Mä soitin torstaina 22.8. tuohon numeroon noin klo 11 ja sieltä vastattiin muutamassa minuutissa. Peruin jäsenyyteni ja ihan kiitettävästi toimi. Se ärstytti, kun kesällä kysyin, että voiko peruutuksen tehdä myös netissä, niin mulle sanottiin, että kyllä voi ja kaikki yhteystiedot löytyy laskusta tai esitteestä. Eikä löytynyt muuta kuin puhelinnumero. Nyt, kun jäsenyyden peruutin, niin mulle vastattiin, ettei heillä mitään asiakassähköpostia olekaan.

Soitin äsken / 8 minuuttia keti. Peruutus ja lopetus onnistui kivuttomasti. Uudet nettisivut ja kai emailikin tulossa ihan pikapuolin oli vastaus. Lisää tarjottiin puoleen hintaan :) Enpä jatkanut tilausta.

"Tiitu", "Lasse", "kirzi" ja "jussi" joilla peruutus on muka onnistunut "kivuttomasti" taitaa olla samaa kusetusrinkiä itsekin.
Minulle soitettiin heinäkuun alussa ja kehuttiin kovasti omenaviinietikkatabletteja, joista hyötyä vaikka mihin... Luvattiin että näytepakkaus on ilmainen ja seuraavien pakkausten peruutus on helppoa mukana tulevien ohjeiden mukaan. Nauhalle otettiin myös suostumus tilausehtoihin, joissa ei sillä hetkellä tuntunut olevan mitään kummallista. Yritin myöhemmin soittaa numeroon, koska aloin heti katua tilausta, mutta numero ei ollut käytössä.

Paketin sanottiin saapuvan 3 vko:n kuluttua, mutta epäilykset heräsivät kun ei ole kuulunut yli 6 viikkoon. Googlettelin hetken ja kusetukseltahan tämä haiskahtaa. Soitin täällä mainostettuun asiakaspalveluun, joka on tietysti maksullista, kunnes totesin ettei sieltä kukaan vastaa. Nyt odottelen mikä soppa sieltä on tulossa. Ainuttakaan pilleriä en aio syödä enkä laskua maksaa vaan kaikki lähtee palautukseen.

Otin myös näytepakkaukset Ginseng- ja omenaviinihappokapseleita. Kun tuli aika ilmoittaa, ettei halua jatkaa tilausta, etsin lapuista tietoa mainostetusta kotisivusta. Eipä löytynyt. Puhelimessa odottelin muutaman minuutin. Samalla luin näitä tekstejä täältä. No, sain peruttua jatkotilauksen, ainakin niin sanottiin. Kovin kalliilta 'uskomushoidolta' tuo vaikutti. Kukahan näitä oikeasti tilaa? Itse kokeilin toista n. 2 vk ajan. Ei ollut huonoa eikä hyvää vaikutusta.

Soitin tänään hetki sitten tuonne asiakaspalveluun ja noin 4.5 minuutin kuluttua sain peruutettua tuotteen. Olin saanut Omenaviini-pillerit kyseiseltä firmalta. Nyt vain toivon, että peruutus todella pitää, eikä mitään ylimääräisiä karhukirjeitä sieltä tule. Niin kuin edellisille kirjoittajille on käynyt. Tähän asit kaikki kuitenkin mennyt kivuttomasti...

Olen lukenut todella ikäviä kokemuksia alla olevan mainoksen uhreita.. Mainostetaa, että 55-vuotias äiti näyttää 35-vuotiaalta heidän silmänympärysgeelin ja ihovoiteen ansiosta. Ottavat rahaa luottokorttitileiltä automaattisesti monta sataa euroa, eikä tuotteita pysty peruuttamaan mistään. On ilmeisesti maailman laajuinen huijausfirma, koska varoituksia on tullut myös Kanadasta ja Usasta. Varokaa ihmiset kyseistä firmaa! Ovat saaneet muutama vuosi takaperin markkinointikiellon, mutta näyttää taas olevan mainokset niin tällä sivulla, kuin Facebookissakin!

Juu, kymmenen minuutin puhelinjonotuksen jälkeen pääsin peruuttamaan seuraavaa kalsarilähetystä, mutta aspa sanoi katkaisevansa koko jäsenyyden. Noh, jäädään odottelemaan... Toivottavasti on lopullista. %)

Joo minä olen kanssa joutunut tämän petkutuksen uhriksi ja rupesin tossa etsimään tota firmaa jota ei edes ole olemassa ja mihinkäs tämä homma sitten perutaan kun ei ole s-postia eikä kotisivuja vaan asiakas palvelun numero jossa työnnetään lisää roskaa postiluukkuun ja laskuja aika kalliita alkkareita kun 21 euroo maksaavat . mie taijan tästä lähin tosiaan laittaa luurin korvaan vaan kaupustelioille.

Kiitos viesteistäsi. Ohjeesi ovat täyttä asiaa. Sain asiani hoidetuksi, kun en hötkyillyt vaan soitin annettuun numeroon. Se ei haitannut, että jouduin jonottamaan - ilmeisesti koska soitin päivän ruuhkaisimpaan aikaan - kunhan sain asiani kerralla hoidetuksi

Erehdyin kans unen pöpperössä ottaan ilmasen alotuspakkauksen jotai actiwin kaktus-vihree tee pillereitä mutta nyt en tiedä uskaltaako niitä syödä kun ei googlaamalla löydy mitään kyseisestä tuotteesta..?! Kellään kokemusta?

Yhteistyössä