RV 10 ja mielettömät kivut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja argh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

argh

Vieras
Mistä johtuvat vain liikkuessa tuntuvat kivut alavatsassa ja -selässä? Ihan siis niin kovat, varsinkin illalla että ei voi enää suunnilleen kävellä. Kipu säteilee jotenkin myös vasemman jalan etureiteen ja lonkkaan, ja aina kun tuota vasenta jalkaa nostaa tai jännittää, tuntuu viiltävä kipu vatsassa ja alaselässä ja lonkkaluussa. Ja siis selässäkin tää kipu tuntuu mun mielestä ihan luussa, ei lihaksissa, ja vatsassa sitten tossa navan alapuolella koko vatsan leveydeltä. Maatessa tai istuessa ei ole mitään kipuja, kivut alkavat vasta liikkeelle lähtiessä. Kävely on kaikkein pahin. Lääkäri ei osaa sanoa tähän mitään, määrää vaan saikkua eikä edes kunnolla tutki.. Ja viikkoja minulla siis tosiaan kasassa vasta 9+2, ei ole kiva olla tässä vaiheessa jo täys liikuntakyvytön

no sitä lääkärikin epäili ja antoi antibioottikuurin, mut ei ollut kuulemma bakteereita näytteessä ja kontrollinäytekin oli puhdas.. voikohan joku emätintulehdus oireilla tällä tavoin? Mut toisaalta jos joku tulehdus olis kyseessä niin eikö sitä kipua sit pitäis olla ihan levossakin, kun tää tosiaan alkaa vasta liikkuessa, mitä enemmän oon kävellyt, sitä pahempaa kipu on. Aamulla ei tunnu juuri ollenkaan edes kävellessä, päivän myötä sitten vaan alkaa tulemaan liikkumisen myötä.

kuulostaa hieman iskiakselta. mulla alkoi noi vaivat myös heti alkuraskaudessa, ja kyseessä oli iskias. tai sitten kyseessä saattaa olla kiinnikkeiden irtoaminen, kun kohtu alkaa raivata itselleen tilaa.

Miten sitä iskiasta tai noita kiinnikkeiden irtoamista oikeen hoidetaan vai voiko niille tehdä mitään? Huomenna sain vielä varattua lääkäriajan niin jospa siellä jotain selviäisi

Yhteistyössä