A
"aloittaja"
Vieras
Mulla on ollut jo melkein kuukauden supistuksia. Ekat pari viikkoa olivat ihan täysin kivuttomia harjoitussupistuksia mutta nyt on viime aikoina alkanut tulla rasituksen yhteydessä kivuliaita supistuksia. Esim tänään olin vaatekaupoilla ja tuli käveltyä jonkin verran, noin 15min kävelyn ja kiertelyn jälkeen alkoi koskea vatsaan ja alaselkään, vatsa ihan kivikova. Sama sattui toissapäivänä kun pesin pari ikkunaa, oli pakko lopettaa kun tuli taas kipeä supistus.
Mulla on huomenna äitiyspolille aika kun katsotaan onko supistukset saaneet jotain tuhoa aikaan. Kirjoittaako lääkäri herkästi saikkua vaikkei olisikaan paikat pehmenneet/auenneet? Itsestäni tuntuu todella turhalta mennä töihin (mulla tosi fyysinen työ vanhusten asumispalveluyksikössä, paljon nostoja ja kyykkimistä ja lisäksi meille kuuluu siivoukset päälle) kun noita kipeitä supistuksia tulee ihan vaan rauhallisessa kävelyssä ja kotiaskareissa.
Mulla on huomenna äitiyspolille aika kun katsotaan onko supistukset saaneet jotain tuhoa aikaan. Kirjoittaako lääkäri herkästi saikkua vaikkei olisikaan paikat pehmenneet/auenneet? Itsestäni tuntuu todella turhalta mennä töihin (mulla tosi fyysinen työ vanhusten asumispalveluyksikössä, paljon nostoja ja kyykkimistä ja lisäksi meille kuuluu siivoukset päälle) kun noita kipeitä supistuksia tulee ihan vaan rauhallisessa kävelyssä ja kotiaskareissa.