Rv 27 - ei edes harkkasuppareita? Onko normaalia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jive-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Jive-

Jäsen
31.03.2008
612
0
16
Niin tosiaan mulla ei ole ollut minkäänlaisia kipuja enkä ole ainakaan tunnistanut harjoitussuppareita. Onkohan sekin ihan yhtä normaalia kuin tuo supistelu? Neuvolassa on kyselty supistamisesta ja tuossa neuvolan odotuskirjassa sanotaan 20+ viikon jälkeen, että "näihin aikoihin tunnet harjoitussupistuksia". En mä ole mitään tuntenut?

Ihan normaalia on ja voi niitä olla vaikka et tuntiskaan. Esikoista odottaessa ihan synnytyksen alla olin neuvolassa käymässä ja terkkari totesi sydänääniä alkaessa kuuntelemaan: "sullahan on oikein kunnon supistus juuri päällä" ja mun oli vaan todettava, että ai on vai :D ei ollu itellä mitään havaintoo siitä

On normaalia. Meillä esikko syntyi rv 37+1 kiireellisellä sektiolla ( perätila ja raskausmmyrkytys ) Enkä kokenut tuon raskauden aikana ensimmäistäkään supistusta.

Minä en siis tiennyt miltä supistukset tuntuvat vaikka yksi lapsi jo oli. Kakkosestakin pääsin kokemaan niitä harjoitussuppareita vasta laskettunapäivänä. Siitä meni neljäpäivää niin lapsi oli maailmassa.

Nyt kolmas tuloillaan ja toivon ja rukoillen ettei niitä supistuksia tulisi yhtäkään. (riskiraskaus) Toivotaan ettei tule kun ei aiemmissakaan ole tullut

Yhteistyössä