A
Apua!!!
Vieras
Kävin lääkärissä, mutta en päässyt edes lääkärille asti kun hoitaja passitti minut kotiin "liitoskipujen" takia. Ensinnäkään tämä ei ole liitoskipua, joka on aivan varma, koska kärsin aivan hirvittävistä liitoskivuista esikoista odottaessa. Minua on jo pari viikkoa vaivannut turvotus ja kipu siinä kohtaa, mihin nivustyrä tyypillisesti tulee. Kipu on tuntunut erityisesti makuulta seisomaan noustessa, ja kipu on helpottanut kun tätä "kohoumaa" on painanut kädellä. Kipu yltyi eilen todella kovaksi tuossa kohtaa kun kävin asioimassa kaupungilla, ja siksi päätin lähteä päivystykseen, mutta se tosiaan oli ihan yhtä tyhjän kanssa. Illalla ennen nukkumaanmenoa huomasin sektioarvessa alhaalla "alkupäässä" (tehty pystyyn) pienehkön patin. Patti sattuu TODELLA paljon kun siihen koskee ihan varovastikin.
Hoitaja vilkaisi eilen tuonne alas ja sanoi, ettei nää mitään turvotuksia, eikä mitenkään mikään viittaa mihinkään tyrään, itse siis todellakin tuon turvotuksen näen ja mieskin sen näkee ihan selvästi. Mutta nyt tuo superkipeä patti kyllä ihmetyttä. Se on ilmestynyt niillemain, missä turvotusta on ollut muutenkin ja kivut ovat olleen kovimpia. Ja se siis ilmestyi siihen eilen illalla aivan yhtäkkiä ja on siinä edelleen. Olisin todella kiitollinen ja onnellinen, jos jollain olisi joku ajatus mitä tämä voisi olla. En haluaisi lähteä taas turhaan päivystykseen "naurettavaksi" kun olen ylihysteerinen kun on vain "normaalia symfyysikipua"..
Hoitaja vilkaisi eilen tuonne alas ja sanoi, ettei nää mitään turvotuksia, eikä mitenkään mikään viittaa mihinkään tyrään, itse siis todellakin tuon turvotuksen näen ja mieskin sen näkee ihan selvästi. Mutta nyt tuo superkipeä patti kyllä ihmetyttä. Se on ilmestynyt niillemain, missä turvotusta on ollut muutenkin ja kivut ovat olleen kovimpia. Ja se siis ilmestyi siihen eilen illalla aivan yhtäkkiä ja on siinä edelleen. Olisin todella kiitollinen ja onnellinen, jos jollain olisi joku ajatus mitä tämä voisi olla. En haluaisi lähteä taas turhaan päivystykseen "naurettavaksi" kun olen ylihysteerinen kun on vain "normaalia symfyysikipua"..