Rv 32 ja liikkeet tuntuvat jotenkin vaimeammilta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Kaisa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"Kaisa"

Vieras
Liikkeitä siis tuntuu kun asetun niitä kuulostelemaan ja olen huomannut, että maha kyllä heiluu jos makoilen esim. Sohvalla vaikka liike ei selvästi tunnukkaan. Kannattaako tästä huolestua vai onko lapsi jo niin iso etteivät potkut tunnu niin terävinä? Ennemmin on sellaista muljahtelua, mutta monet kyselevät joko sattuu kylkiluissa potkut niin ei todellakaan satu ennemminkin tuntuu välillä epämukavalta ja helpottavalta huomata, että liikkuu. Ensimmäistä odotan niin ei ole vertailukohdettakaan.

Kyllähän ne liikkeet muuttuu vähitellen eri tuntuisiksi vauvan kasvaessa. Terävämmät potkut vaihtuu enemmän sellaiseksi muljunnaksi... ja sitten jossain vaiheessa (ainakin mulla) alkoi tulla sellaisia "möykkyjä" mahan pintaan, niin että ihan näkee missä menee joku polvi tai jalkaterä, kun vauva venyttelee. Ite oon hyvin hoikka, niin nuo muljunnat näkyy ja tuntuu varmaan siksikin aika hyvin.

Tällä hetkellä oon viikolla 35+4, ja vasta ihan viime aikoina potkut on alkaneet tehdä kipeää, kun niissä alkaa olla enemmän voimaa. Sekin riippuu kyllä ihan siitä, mihin sattuu osumaan. Nivusissa on yksi kipeä kohta (mikä lie hermo siinä tiellä), ja joskus kylkiluissa voi tuntua aika ilkeältä jos tuo alkaa oikein kovasti työntää.

Yhteistyössä