Rv 32 ja tupakka, apua lopetukseen!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieroitus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieroitus

Vieras
Niin, otsikossahan se jo tuli. Ja onko siitä enää mitään hyötyä jos lopetan nyt vasta? Eniten auttaisi kokeneiden kertomukset. Kerrasta poikki vai purkan kanssa?

Haukkumisista ei ole hyötyä. Pahalle tuntuu jo muutenkin.

jos yrittäisit kerrasta poikki. tiedän kuinka vaikeata, mutta jos vaan päätät. mulla autto toi että tuntu niin pahalle. mä kylläkin lopetin heti kun sain tietää vauvasta. että se on vaikeeta...tiedän kyllä! :hug:

Mäkin suosittelisin että kerrasta poikki. Itse olen myös tupakan kanssa olen taistellut, raskaustestin jälkeen lopetin ja olin polttamatta noin kuukauden, sitten taas stressistä aloin polttamaan silloin tällöin ja muutaman viikon sitä kesti.. Kun vauvan potkut alkoi tuntumaan tuli niin huono omatunto että tupakointi loppui siihen. Nyt viikkoja 19+5 ja pari viikkoa polttamatta eikä enää tee edes mieli.. :)

Tottakai on hyötyä, (vielä 70-v on hyötyä) ja erityisesti sun lapselle. Voisko nikotiinilaastaria käyttää raskaana, ne kuulemma auttaa. kerrasta poikki, jos olet jo tehnyt "surutyön" eli valmistautunut kunnolla, että päätös sitten pitää. Akupunktiokin voi auttaa!

Paljon tsemppiä!

ite lopetin keväällä. Välillä on vieläki tullu tupruteltua sillo ku on ollu suurin potutus päällä, mutta sen jälkee tulee hemmetin oksettava olo ja limaa irtoaa rööreistä kolmatta päivää!

Ite päätin yksinkertasesti etten polta! Ajattelin koko ajan mielessäni kauhukuvia vauvasta joka kituu masussani tupruttelujen takia ja aloin pohtia että tässä hyvä sauma, raskaus lopettaa kokonaan! Eikä oo tehny enää mieli.. jos kaverit polttaa ni meen kauemmas ja se haju alko oksettaan jo parin viikon lopetuksen jälkeen. Aluksihan se o vaikeaa ku irtoaa hirveästi limaa ja tahdon voima ei meinaa riittää, mutta sun kannattaa ilmottaa sun lähimmäisille että oot lopettamassa ja ois kiva jos saisit tukea niiltä! Että ne tsemmappais sua välillä. Se auttaa. eipä oo mullakaa ollu mitää herkkua ko mies polttaa. Mutta ei se enää oo ongelma ku se ei enää onneksi autossa polta! :hug: voimia.

Mä lopettaisin nikotiinipurkan kanssa. Kerrasta poikki on aika raakaa peliä, ratkeaa helposti uudestaan. Se on helppo sanoa että keksii tekemistä niin ei ajattele tupakkaa, mut siinä vaiheessa ei mitään muuta päässä pyörikään. Laastareita ei saa käyttää raskauden aikana, mutta purkkaa voi.

Yhteistyössä