rv 32 ja viihteelle meno?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sinna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mä en kehtaa liikkuua enää missään, mun maha on niin jätti kokoinen. enkä muutenkaan ole koskaan viihtynyt baareissa, joten en menisi. ja jos niissä paljon väkeä, niin hoksaavatko varoa sun masua?

rv33

Alkuperäinen kirjoittaja sinna:
kuinkahan kahtosivat kieroon,jo s tämän ison masuni kanssa menisin huomenna kuuntelemaan ja katsomaan ja ehkä tanssimaankin :D ravintolaan erästä huippuartistia?

Mene pois vaan, mä olen ollut viikolla 39 katsomassa Apulantaa baarissa :) Ja hauskaa oli, ja istumapaikkakin löytyi kokoajan :) sitä en tiedä kuinka kieroon katsottiin kun ei kiinnosta minua.

Itse kävin aikoinaan juhannuksena baarissa miehen kans kaverita tapaamassa. Viikkoja oli jotain 37-39 välillä. Kieltämättä jotkut katsoi. Ja ihan vesilasi oli juomana.

oeln ollut rv 40 baarissa kattomassa yön keikkaa ja rv n.25-30 kattomassa apulantaa. nykyäänhän on hyvä kun ei tarvi röökinsavussakaan olla. mene ihmeessä jos siltä tuntuu

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
en ymmärrä, miksi pitäis mennä... :( mulla ei ole ikinä ollut tarvetta juosta maha pitkällä viihteellä.

Hyvän musiikin ja artistin vuoksi? Mä olen täysraitis, en siis juo koskaan. Mutta käyn keikoilla kuuntelemassa hyviä artisteja. Musta se on aika lailla eri tavalla "viihteellä" kuin känniviihteellä.

Senkus menet, itse olin viime uutenavuotena baarissa ja ilotulituksia katsomassa viimeisilläni. En ymmärrä miksi naisen pitäisi lukittautua neljän seinän sisälle vain koska on raskaana. Synnytyksen jälkeenhän sinne baariin ei noin vain enää mennäkään. Kunhan muistaa alkottoman linjan, ja baarit on nykyään savuttomia joten senkään puolesta ei ole ongelmaa.

esikkoa oottaissa kävin baarissa kavereiden kans rentoutumassa ihan viimesillään (alkottomana tottakai) kommenttia sai kuulla melko ilkeetäkin, mut olin välittämättä... onneks oli siin paikas savutilat ja savuttomat erikseen :) menee vaan, mammoillakin on oikeus viihteellä oloon :) raskaana tai lapsellisena...

Yhteistyössä