rv 32

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aina väsy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
rv 30+ kamala väsy kokoajan, paineet ok, ei turvotusta prot ja gluk molemmat negat, hb 125... oon ite laittanu ihan vaan ron syyskauden piikkiin... ja raskaus väsyttää... päätä särkeny kohta 1kk ja näköhäiriöitä, mut kun kaikki arvot kunnossa ja vauvalla ei hätää ni eivät lähe milläsekkään...

multa otettiin viime neuvolalääkäri käynnillä kilpirauhaskoekin jonka tuloksen saan n.kk kuluessa..on tää ihan järkkyä väsymystä se on ihan sama nukunko 3h päikkärit olen jo valmis illalla 22-23 nukkumaan eli voisin nukkua 24/7.

valopilkut ei aina kerro myrkytyksestä tai korkeista paineista, mulla ollu jo monta viikkoa noita pilkkuja ja turvotusta mutta paineet silti ihan tosi matalalla. itellä kans tuota väsymystä noilla viikoilla ollut ja helpottanut sit ennen laskettua aikaa

Alkuperäinen kirjoittaja NetanJahu:
Raskausmyrkytys!!! tai verenpaine ainakin koholla! mulla oli ekassa paha myrkytys aikaisilla viikoilla ja valopallot merkki korkeasta verenpaineesta!

jouduitko vuodelepoon pitkäksi aikaa ja miten sinä ja vauva voitte?miten hoisivat?googletin ja katoin oireita ja kieltämättä on jotakin mitkä vois viitata k.o oireisiin.Mulla on neuvola torstaina jospa kestäisin sinne!!?? toki tarkkailen vointiani.neuvolan soittoaikakin meni perkule

Alkuperäinen kirjoittaja aina väsy:
Alkuperäinen kirjoittaja NetanJahu:
Raskausmyrkytys!!! tai verenpaine ainakin koholla! mulla oli ekassa paha myrkytys aikaisilla viikoilla ja valopallot merkki korkeasta verenpaineesta!

jouduitko vuodelepoon pitkäksi aikaa ja miten sinä ja vauva voitte?miten hoisivat?googletin ja katoin oireita ja kieltämättä on jotakin mitkä vois viitata k.o oireisiin.Mulla on neuvola torstaina jospa kestäisin sinne!!?? toki tarkkailen vointiani.neuvolan soittoaikakin meni perkule

Jouduin heti osastolle. Eli rv:lla 27. Lapsi syntyi 29+5. Painoi 970g. Eli virtaukset oli huonot ja lapsi ei enää kasvanut. Kannattaa heti ottaa yhteyttä eikä odotella torstaihin!!! Minulle tuli osastolla päänsärkyä näköhäiriöitä yms. Turvotusta ei ollut ollenkaan. Vauvalla ei enää ollut hyvä olla mahassa ja minullakin alkoi olla oireita enemmän ja enemmän. Valkuainen oli +++. Päättivät sitten että parempi että vauva syntyy etuajassa.