Rv 33 ja vauva poikittain

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja cora
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
C

cora

Vieras
Noniin, kävin tänään yksityisellä ultrassa, kun tuntui, että maha ei kasva ollenkaan enää. Lääkärikin tuumas, että pieni on maha. Onneksi vauvan poikittaistila selitti mun mahan koon, painoarvio olikin keskikäyrän yläpuolella :)
Lääkäri tokasi, että pienellä tulee kiire kääntyä, on siis poikkitilassa ja peppu alempana kuin pää. Onko jollakin kokemuksia? Tiedän kyllä, että aikaa on vielä kääntyä, mutta kun se lääkärikin puhu kiireestä, niin johan pisti mietittymään...

Minä taas olisin mielelläni puskenut perätilavauvankin alakautta, mutta poikittain olevaa vauvaa ei voi alateitse synnyttää...sektiota pelkään ihan hullun lailla :ashamed:

Mua pelottaa liikaa perätilavauvan synnyttäminen alakautta, eikö siinä ole riskinä, että napanuora luiskahtaa emättimeen tai, että vauva jää hartioista/ päästä kiinni kohsunsuulle??
Lääkäri sanoi, että vauvat ei usein viihdy pitkään poikittain, että kääntyy kohta jomminkummin päin. Mutta kun pylly ilmeisesti alempana, niin hempomminhan se niin päin kellahtaa...

Yhteistyössä