rv 35+0 ja vauva perätilassa, ehtiihän tää vielä kääntyä? Kokemuksia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "odottaja"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

"odottaja"

Vieras
Millä viikolla teillä on vielä kääntynyt vauva perätilasta raivotarjontaan?
Viime viikolla oli neuvola ja siellä todettiin perätila ja terkkari sanoi, että ehtii kyllä vielä hyvin kääntyä, mutta nyt ainakin tuntuu ihan selvästi vielä olevan perätilassa.

Mulla 4 raskautta. Eka oli kääntynyt ajoissa.
Toinenkin oli kääntynyt ajoissa, mutta synnytyksen koittaessa 41 ja risat kääntyi vielä istumaan ja leikkasivat sitten.
Kolmas kääntyi rv40 itsekseen takana yksi epäonnistunut kääntöyritys, pysyi loppuun asti pää alaspäin.
Neljättä käännettiin myös ja yritys onnistui ja vauvakin pysyi pää alaspäin loppuun asti.

Esikoinen käänty rv38+4 yöllä juuri ennen ulkokääntämis poliaikaa ja oli sitten porannu ittensä samantein kiinnikin. Kääntymistä ei kyllä voinu olla huomaamatta :) eikä ollu mikään pieni ku synty tuosta tasan kahden viikon päästä reilu 4kilosena.

Alkuperäinen kirjoittaja pyöriäisetmahassa;28963038:
Mulla 4 raskautta. Eka oli kääntynyt ajoissa.
Toinenkin oli kääntynyt ajoissa, mutta synnytyksen koittaessa 41 ja risat kääntyi vielä istumaan ja leikkasivat sitten.
Kolmas kääntyi rv40 itsekseen takana yksi epäonnistunut kääntöyritys, pysyi loppuun asti pää alaspäin.
Neljättä käännettiin myös ja yritys onnistui ja vauvakin pysyi pää alaspäin loppuun asti.

Niin kootkin voi merkkaa..
Mulla toka oli siis 4,4 kilonen kääntyessään vikan kerran.
kolmas oli 4,8 kiloa syntyessään, että yli 4 kiloo, tuolloin rv 40:n kohalla.

Mulla oli just viime viikolla käännösyritys aika lääkärille viikolla 37+4. Viikkoa ennen oli vielä ollut perätilassa mutta nyt olikin kääntyny oikein päin. Toivottavasti nyt pysyy noin.
Tää asukas on kyllä ollu erilainen kuin sisaruksensa jotka on olleet jo hyvissä ajoin pää alaspäin.

Kuumimmat

Yhteistyössä