rv 36

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kokoarvioita yms.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kokoarvioita yms.

Vieras
Millaisia kokoarvioita vauvoistanne on saatu viikolla 36 ? Meillä 2400 g, mtta lääkäri korosti että saattaa heittää paljonkin.Vauvamme lisäksi jo niin laskeutunut että hankaloitti arviointia.Koko katsotaan uudellee parin viikon päästä. Kohdunsuuni oli jo hyvin pehmeä.Voisiko vetää vauvan laskeutumisesta ja kohdunsuun pehmeydestä johtopäätöstä että tulee ennen laskettua ?

Mulla on viikkoja nyt 36+4 ja oltiin juuri eilen kokoarviossa. Vauvan painoksi lääkäri arvioi 2700g.
Mulla on kohdunkaula ollut pehmeä jo muutaman viikon ja eilen kävi ilmi että paikat on sormelle auki. Mä toivoisin että se tarkottais sitä että sais tuon pienen käärön pian syliin mutta ikävä kyllä se ei sitä tarkoita. Eli hyvin voi mennä ylikin :(

Mulle tehtiin viime viikon torstaina ultra (34+3) ja vauvan kooksi arvioitiin 2300g. Käsittääkseni ultralla saa aika tarkasti laskettua vauvan painon. On hyvä synnytyksen kannalta, että kohdunsuu pehmeä, mutta olen kuullut tapauksista, että silti mennään yli lasketun ajan. Itse suhtaudun niin, että vaikka mitä oireita olisi, yli menee. Sittenpä olisi iloinen yllätys, jos massusta pääsisi aiemmin eroon....Mulla on neljäs raskaus, kolme edellistä menneet viikon ylitse. Mulla tosin on ollut kohdunsuu loppuun asti kiinteä, auki tosin pari senttiä jo puoli välissä raskautta.

Yhteistyössä