rv 37+3 ja kohduntilanne???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mammaksix2
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mammaksix2

Vieras
Elikkä olen 1,5cm auki ja kohdunkaulaa vielä 0,5-1,0cm jäljellä ja Rv 37+3 menossa :)
teillä joilla on enemmän kokemusta niin kertokaa kuinka kauan tässä vielä menee? Tämä on minun toinen raskaus, mutta en oikein tiedä miltä tuntuu kun synnytys lähenee, koska esikoinen käynnistettiin (rv41+6).

Lääkäri kyllä sano että tää vauva painaa nyt n3,5kg ja tulee ihan milloin vaan, mutta kertokaa millaisi tuntemuksia teillä on ollut ennen kun synnytys lähti käyntiin?

SUURKiitos etukäteen :)

Mulla syntyi v36, lapsivesien menolla mutta kuitenkin lopulta kuumeen noustua, sektiolla. Supisteli jo paljon aikaisemmin iltaisin että oikein aikaa katsoin.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
...lisään että vauva on ollut 3viikkoa kiinnittynyt ja maha laskeutunut tosi alas, tosin sattuu kun kävelee!!!

Juu, mulla oli sama, ja kun esikoinen oli syntynyt 37 viikolla, ni olin aivan varma, että kuopuskin syntyy. Mutta vielä mitä, typyllä ei ollut mikään kiire maailmaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Tiskirätti:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
...lisään että vauva on ollut 3viikkoa kiinnittynyt ja maha laskeutunut tosi alas, tosin sattuu kun kävelee!!!

Juu, mulla oli sama, ja kun esikoinen oli syntynyt 37 viikolla, ni olin aivan varma, että kuopuskin syntyy. Mutta vielä mitä, typyllä ei ollut mikään kiire maailmaan.

Eli tässä saa vielä odottaa jonkin aikaa, buuhää :( Tahtoisin jo vauvan kotiin :)

Yhteistyössä