Rv 37 ja repivää kipua oikealla alavatsassa...?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huolestunu mamma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huolestunu mamma

Vieras
Olikohan vaan supistuksia? Tulin just lenkiltä ja oli n. 50 metriä enää kotia niin mies joutui kantaan mut kotiin :( se oli ihan kauheaa! itku tuli ja tärisytti....
SATTU kyllä niin PALJON:( luulin että nyt tuli lähtö mutta ei sitte tullutkaan....
menin sitte sänkyyn jossa kipu ei lähtenyt pois vaan ehkä lieveni....
kun kävin pari kertaa vessassa niin taas sattui....
ja tää tapahtu siis vkl että nyt ei oo kyllä ollu enää mitään mutta siis mietin että olikohan normaaleita supistuksia? millasia teillä on/oli? :)
ja miksi harjotus supparit sattuu niin prkl?

oletko toiian noin tyhmä???

että odotit koko viikonlopun ja sit kysyt kaksplussalta???

jo kipu tosiaan olisi ollut noin kamalaa olisit HETI soittanut synnärille!!!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
oletko toiian noin tyhmä???

että odotit koko viikonlopun ja sit kysyt kaksplussalta???

jo kipu tosiaan olisi ollut noin kamalaa olisit HETI soittanut synnärille!!!

Koska kipu kesti n. puoli tuntia niin enpä vaivautunu soittamaan mutta jos kipu olis jatkunut OLISIN SOITTANUT!!! ja luulen että ne oli joitain ihme supistuksia....ei tarvii morkata :( oon kuitenki ekakertalainen!

Eivät kyllä olleet minkäänlaisia supistuksia, enkä kyllä usko liitoskipuihinkaan sun kuvauksen perusteella. Vauva kuitenkin liikkunut normaalisti tuon jälkeen vai? Jos ei, ota heti yhteyttä synnäriin!

mulla on ollu ja menny omasta mielestä ne liitoskivut joskus pari kuukautta sitten, että ei ne tuntu samalta mitä vkl....
mutta pitääpä sanoa taas neuvolassa vaikka eipä ne kovin kuuntele sanoo vaan että jep jep, normaalia....

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kukaan ei siihen vastannu?

Harjoitussupistukset tuntuu mulla niin, että maha menee kovaksi. Ei siis satu kuitenkaan, vaikka ahdistavalta tuntuukin.
Avaavat supparit tuntui polttoina alaselässä. Ei ollut muunlaisia supistuksia.

No mulla on ainakin ollu paljon menkkamaista vihlontaa ja oikeassa kyljessä pistävää kipua.

Ei sun kuitenkaan tarvi enää näillä viikoilla olla yksin huolissaan, jos kipu toistuu niin soita äippäpolille.Tulee parempi olo..

Mulla on ollut tota repivää kipua aika ajoin, yleensä just rasituksessa, mut joskus yölläkin kun kylkeä kääntää. Mä olen laittanut sen lihaskivun piikkiin, tai että kohdun kiinnikkeet tai kannakkeet, kumpia ne nyt olikaan, anyway, on vaan kovilla. Mulla toi repivä kipu on ollut tarkkarajaista, niin että sen kipu alueen ois voinut kynällä piirtää. Mulla se ei liittynyt supistuksiin mitenkään.

Yhteistyössä