rv 38+2, eikä supistuksista minkäänlaista havaintoa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja viimosillaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

viimosillaan

Vieras
Missä vika :o Tai siis eihän se vika ole, mutta kumma vaan kun en tiedä mikä on supistus. Välillä mietin että supistaako vai ei, mutta olen todennut että vauva se vain siellä mönkii.. :D

Kaikennäköisiä "tuntemuksia" on ollut, mutta eipä nekään taida suppareita olla. Kohdun kovettuminen on täysin vieras ilmiö.. Tunteeko sen vatsan päältäkin vai?

Juu ei taida tää muksu olla ihan hetkeen tulossa... Hohhhoijaa

Alkuperäinen kirjoittaja rv 38:
Onko eka? :)
Mulla ekassa raskaudessa ensimmäinen havainto supistuksesta oli vasta puolisen tuntia sen jälkeen kun lapsivesi oli lorissut olkkarin lattialle ;)

Vähän sama täällä. Paitsi että meni 2 vrk lapsivesien menon jälkeen.

Kyllä se sitten särkee kunnolla, kun kivuliaat synnytystä ennakoivat supistukset tulee. Harjoitussupistukset on niitä, kun koko vatsa kovettuu. Toisilla niitä ei tule.
Sulla on 2 viikkoa vielä aikaa laskettuun aikaan ilmeisesti ja ota nyt rauhassa vain. Monesti ensisynnyttäjillä menee yli lasketun. Parempi vain jos lapsi vielä hetken saa kehittyä ja kasvaa kohdussa.

Tv. ennenaikaisesti syntyneen tytön äiti

sen verran ainakin voin sanoa,että vaikket vielä tiedäkään,mikä on supistus,niin kohta tiedät,ja että vaikkei vielä supistelekaan,niin silti sulla voi olla käärö vaikka huomenna kainalossa..kaikki menee niinkuin niiten on tarkoitus,sun vauvan syntymäpäivä on sitten,kuin se oikeastikin on.:)

Täällä rv 40+6, ja vain silloin tällöin kaupoissa juostessa supistaa.

Yhtään kivuliasta supistusta ei ole vielä tullut, eihän näitä kovettumisia ees viitsi laskea. Pissat vaan meinaa tulla kun puristaa niin pirusti vauhdissa...

Kyllä sen sitten huomaa kun alkaa synnyttää, usko pois. Kivuttomien suppareiden takia ei kannata lähteä mihinkään hötkyilemään.. :D

Mun lapsi syntyi 41+5 eikä ollut supistuksen supistusta ennen kuin synnytystä edeltäneenä päivänä. Jälkiviisaana sanon sulle ap, että ei kannata asennoitua niin, että lapsi syntyy 40+0, varsinkin eka menee usein yli. Itse jos olisin tuon tajunnut, olisin ollut vähemmän hajalla, kun la:n jälkeen päivät vaan kuluivat, mutta mitään ei tapahtunut.

Yhteistyössä