R
reea
Vieras
...että tuntuu, etten jaksa enää. Nukun aamuisin niin pitkään kuin 1,5v esikoinen. Nukun hänen kanssaan päiväunet. Yritetään käydä kerran päivässä ulkoilemassa (käy illalla sitten isänsä kanssa toisen kerran) - käytännössä tämä voi tarkoittaa kävelylenkkiä tai sitten leikkipuistoa tai rattailla kerhoon/kaverille tms. Leikin esikoisen kanssa kyllä, mutta useammin meidän leikit on sellaisia, että istun alas ja rakennetaan legoja tai luetaan kirjaa, kun en mä jaksa kontata pitkin lattioita enää autojen perässä. Ruoka laitetaan näin iltapäivisin valmiiksi ennen kuin mies tulee töistä ja hoidan päivittäiset pikkusiivoukset, eli tiskit, pyykit, vessan pyyhkimisen ja imuroinnin. Lopun aikaa sitten istun/makaan sohvalla ja esikoinen leikkii lähellä.
Musta vaan tuntuu, että jos tapahtuu mitään, joka ei mene niin kuin ajattelin, alan itkeä tai muuten vaan tuntuu siltä, etten jaksa... Annetaan esimerkkejä:
1. lapselta meni pissa osittain ohi potasta. Mä jouduin laskemaan varmaan 50 asti, etten hermostunut, kun jouduin siivoushommiin.
2. koira nuoli mattoa, mikä on mun mielestä ällöttävää. Kävin itkemään.
Nämä tapahtuivat siis tänään. Alan vain olla niin väsynyt. Pelottaa sitten sekin, että miten jaksan ikinä edes synnyttää. Tai mitäs jos tätä(kin) lasta saa odottaa vielä melkein kuukauden... Huhhuh :'(
Musta vaan tuntuu, että jos tapahtuu mitään, joka ei mene niin kuin ajattelin, alan itkeä tai muuten vaan tuntuu siltä, etten jaksa... Annetaan esimerkkejä:
1. lapselta meni pissa osittain ohi potasta. Mä jouduin laskemaan varmaan 50 asti, etten hermostunut, kun jouduin siivoushommiin.
2. koira nuoli mattoa, mikä on mun mielestä ällöttävää. Kävin itkemään.
Nämä tapahtuivat siis tänään. Alan vain olla niin väsynyt. Pelottaa sitten sekin, että miten jaksan ikinä edes synnyttää. Tai mitäs jos tätä(kin) lasta saa odottaa vielä melkein kuukauden... Huhhuh :'(