rv 38+6 ja kohdunsuu viikko sitten jo 2,5 cm auki+supisteluja, kuinka kauan..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja odotusta odotusta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

odotusta odotusta

Vieras
eli rv:t jo huomenna 39+0. viikko sitten istukan virtauskontrollissa todettiin et kohdunkaulaa ei oo ja kohdunsuu 2,5 cm auki. Päivittäin kipeitä supisteluja, välillä enemmän, välillä vähemmän. viime pe-la ainaki osa limatulpasta irtosi.. Mitenköhän pitkään joutuu vielä odottelemaan.. Välillä oon tosi kipeä ja välillä vähän parempi.

Onko kellään kokemuksia samantyylisestä? Joo-o, tiedän kaikki synnytykset on yksilöllisiä, mutta kysynpä kuitenkin :)

voi olla että menee ylikin. itsellä oli viikolla 39 3cm auki ja kohdunkaulakin hävinnyt, supisteluja tuli jo viikosta 37 lähtien kivuliaastkkin, mutta menipä vaan viikolle 42, että poika sitten syntyi..

mutta voihan olla, että sulle tulee se lähtö jo ihan lähipäivinä tai tunteina, tsemppiä! nyt vaan saunaa,seksiä ja siivousta :D

Voi että, palautuu mieleen oman lapsen synnytys 2v sitten, syntyi juurikin 38+6 =) Mutta itselläni oli supisteluja ollut jo rv25 tienoilta, ja sairaalassakin ehdin pariin otteeseen maata ennenaikaisuuden vaaran vuoksi. Joten hieman eri tilanne.

Minulla on ollut kohdun suu jo useamman viikon 2,5cm auki ja kohdunkaula lyhentynyt.. Mutta mitään ei tapahdu.. Supistelee, muttei kivuliaasti.. Kai tässä ihan loppuun asti kärvistellään:/

Reilu viikko mulla oli ainakin supisteluja. Monta kertaa olin valmis lähtemään yöllä synnyttämään mutta aina ne supistukset laantui. 2 viikkoa aiemmin alkoi limatulppaa lähtemään. Synnytys käynnistyi sillä että lähti loput limatulpasta jossa verta seassa ja suoli tyhjeni (vaikka se oli jo pari päivää aiemmin myös tyhjennyt yöllä, mutta oli taas väärä hälytys) ja lopulta niitä supistuksia jouduttiin jopa tipalla kiihdyttämään kun ei meinannut millään edetä vaikka 9 cm auki ja väli pysyi siinä 10 minuutissa.

Yhteistyössä