Rv 38+ ja älyttömän huono olo!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Onko nyt ihan normaalia voida näin uskomattoman huonosti viimeisillään? Kaikki aina tähän asti tosi hienosti. Ei mitään ongelmaa missään ja nyt uskomaton väsymys, heikotus, pyörrytys jne. Onko teillä muilla ollut tällaista? Syntyis jo tää napero! Vaikka ei uupumus sittenkään taida helpottaa...

Syön kyllä ehkä vähän huonosti, kun ei ole nälkä, ja päiväunia en osaa nukkua.. Ehkäpä tässä syy.. Onko sulla, Pehmeäpupu, ollut tällaista just ennen synnytystä?

Mä en kyllä osaa oikein syödä... Syön aamupalaksi ruispalan ja kahvin, lounaaksi jotain normaalia perusruokaa ja iltapäivällä jonkin hedelmän ja jogurtin ja illalla vielä leivän tai kaksi. Onko liian vähän?

:wave: Mulla oli kauhee olo loppuraskaudessa! Varmasti vauvan suuri koko teki oman osansa lutatessaan kaikki sisukalut yhteen myttyyn, no eihän siitä ainakaan hyvä olo seuraa. :whistle:

Kannattaa ottaa neuvolaan yhteyttä jos tuntuu kovinkin huonolta! Siellä varmasti tutkivat mistä huono olosi johtuu... alhainen hemppa tai verenpaine voivat myös aiheuttaa huonon olon.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä en kyllä osaa oikein syödä... Syön aamupalaksi ruispalan ja kahvin, lounaaksi jotain normaalia perusruokaa ja iltapäivällä jonkin hedelmän ja jogurtin ja illalla vielä leivän tai kaksi. Onko liian vähän?

syöt kyllä aika vähän..koitappa jos saisit alas runsaammin taikka monta kertaa pvässä hiukan

Alkuperäinen kirjoittaja seropi:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

syöt kyllä aika vähän..koitappa jos saisit alas runsaammin taikka monta kertaa pvässä hiukan

Joo, mulla on tapana syödä vähän huonosti tai unohtaa koko syömisen.. Täytyy kokeilla useampia aterioita. Kerralla ei kyllä mene enempää. Kiitos tuesta, tää on varmaan ihan normaalia loppuraskautta + väsymystä ja huonoa syömistä.